O: Pienirunkoinen fiksi

Olen etsimässä itselleni sopivan kokoista fillaria eli noin 50 cm olisi ok, eikä hirveän pitkä vaakaputkikaan. Konversiota lähinnä, sillä pienellä budjetilla ollaan liikkeellä. Alle 200 e, riippuen vähän millaisesta pelistä on kyse.

JazuK - 19:51, 17.6.2010 » Alle 200 e, riippuen vähän millaisesta pelistä on kyse.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että ei täältä eikä mistään muualtakaan saa ajokelpoista muotipyörää ilmaiseksi.

Selailin melko pitkään tuota myyntiosiota saadakseni jotain tajua hintahaarukasta, ja oli siellä 150 -200 e pyyntiä jonkin verran. Ei varmaan ihan skeidaa, mutta ei mitään ratapyörääkään. Eli puolikohtuullinen konversio on mulle sopivan ajettava. Pääsemmekö tällä kommentilla yhteisymmärrykseen?

JazuK - 9:08, 18.6.2010 » Selailin melko pitkään tuota myyntiosiota saadakseni jotain tajua hintahaarukasta, ja oli siellä 150 -200 e pyyntiä jonkin verran. Ei varmaan ihan skeidaa, mutta ei mitään ratapyörääkään. Eli puolikohtuullinen konversio on mulle sopivan ajettava. Pääsemmekö tällä kommentilla yhteisymmärrykseen?
Kyllähän tolla sumalla jonkun kelpo proggisen saa, mutta epäilen että suoraan ajoon... retkipyöräkonversio vaan ;)

^^ Kyllä varmaan oli jotakin tuohon hintaan, mutta oliko ajovalmista kiinteävälityksistä? Runkoja ja vaihteellisia maantie-/retkipyöriä olivat, luulisin.

Ihan totta, hyvä vaan kun opastatte nuubia :slight_smile: Vähän vaikea arvioida hintoja. Havittelin juuri yhtä Nishiki-sinkulaa, joka oli myynnissä satasen nurkilla, mutta oli siis sinkula. Jos laskee fiksikiekon hinnan siihen niin sitten tietenkin menee kalliimmaksi.

Jos puhutaan maantiekonversiosta, niin mikä olisi järjellinen “hinnat alkaen” hinta?

^ vain yksi esimerkki: https://www.yksivaihde.net/old/4398/62974

tai sitten ostat vanhan pyörän (edelleen vain yksi esimerkki siitä mitä viime päivien aikana on ilmaantunut): Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net ja kiekkoparin, halvimmillaan varmaan: http://www.bike-mailorder.de/shop/Singlespeed-Fixie/Laufraeder/-Novatec-HF-Naben-Mavic-CXP-22-Track-LRS-Fixed-Free-schwarz::16020.html

Itsestäänselvyytenä: hinnathan riippuu ihan täysin siitä mikä pyörä, mitä osia siinä on, mitä myyjä siitä pyytää ja mitä ostaja maksaa, jne : )

Mutta melkein tuolla rahalla jonka laitat valmiiseen konversioon voit saada jonkun Createn tms. nettikaupasta. Ihan miten tykkää.