O: Ostetaan 52 cm teräsrunko tai valmis sinkula

Etsin teräksistä 52 cm runkoa ensimmäiseen sinkulaprojektiin. Myös kompliitit kiinnostaa. Erityisesti kiinnostaa Steamroller, Paddy Wagon, Soma tai joku muu vastaava. Toiveena pyörä joka on tumma väritykseltään. Katson mieluusti kuvia jos sulta löytyy sopiva runko tai pyörä ylimääräisenä. Saa tarjota vaihteellisiakin!

Tässä referenssikuva:

Moro!
Mulla olis tommonen Univega xxix (sama kuin raleigh xxix, ilmeisesti jenkeissä myyty univegana)… olen itse 178cm ja se on inasen pikkanen mulle, mutta menee kyllä. Valitettavasti se on punainen…
Tällä hetkellä siinä on vaihteet ja maantietanko, mutta mulla on kyllä mtb tanko ja jarrukahvat tallella, samoin sinkulakiekko…
Rungossahan on tommonen mahtava epäkesko keskiö, jolla saa säädettyä ketjunkireyden oikeeksi fiksi tai sinkulakäyttöön, vaikka siinä ei ole horisontaali dropoutteja…
Ajan sillä kuiten periaatteessa vaan maantietä, koska duunipaikalla on 200kpl maastofillareita vapaassa käytössä :wink: joten tuli vaan mieleen että voisin ehkä vaihtaa sen johonkin cx/gravel pyörään…
laita viestiä panujyra@gmail.com tai kilauta 040 550 5362 jos kiinnostais. Hintaa en osaa yhtään sanoa, sen verran että sillä jonkun käytetyn cx:n sais -eli ei paljoakaan…

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.