O: Mustat Tensile -navat, 32h

Ostan kyseisen firman fixi/rata-navat. Ostaja Lempäälässä, joten esitä tarjous toimitettuna. Lähialueelta voin hakea.

Kevät lähestyy

Super Pistakin kelpais

Tiedustelut osoittautuneet turhiksi joten nostetaan ilmo ylös!

Nostellaas välllä

Mukava huomata että fiksipyörät vielä kiinnostaa vaikka foorumilla liikkuu aika heikosti atm

pyrsta - 20:28, 12.6.2017 » Mukava huomata että fiksipyörät vielä kiinnostaa vaikka foorumilla liikkuu aika heikosti atm
Vinkitkin muualla myynnissä olevista kelpaa. Jenkeistäkin alkaa olen Super Pistat 57 celestenä melko loppu (tiedän, että jenkkimarkkinoille tehty). Parista paikasta kysellyt niin runkosetti 700d + 150d postit ja siihen alvit + tullit päälle niin ollaan jo touhutonnissa euroina.
jojo - 21:30, 12.6.2017 »
pyrsta - 20:28, 12.6.2017 » Mukava huomata että fiksipyörät vielä kiinnostaa vaikka foorumilla liikkuu aika heikosti atm
Vinkitkin muualla myynnissä olevista kelpaa. Jenkeistäkin alkaa olen Super Pistat 57 celestenä melko loppu (tiedän, että jenkkimarkkinoille tehty). Parista paikasta kysellyt niin runkosetti 700d + 150d postit ja siihen alvit + tullit päälle niin ollaan jo touhutonnissa euroina.
Oletat siis että suomessa myytävä runkosetti on yhtäkkiä puolet tosta? Mitäs jos laitat vaan Robban Mjeltsille geoa ja kysyt et miten olis? Saat halvalla
josbanse - 8:58, 13.6.2017 »
Oletat siis että suomessa myytävä runkosetti on yhtäkkiä puolet tosta? Mitäs jos laitat vaan Robban Mjeltsille geoa ja kysyt et miten olis? Saat halvalla
Taisit kuitenkin ihan itse olettaa?

kannattais melkee se touhutonni maksaa jos ajaminen kesällä 2017 kiinnostaa

josbanse - 8:58, 13.6.2017 »
Kiitos Josba tästä antoisasta viestistä. Hyvä kuntoisesta Pro Pistasta olisin valmis maksaan n. 700 ja Conceptista sit kunnon mukaan ehkä enemmänkin. Toki, jos joku viiteen hunttiin tarjoo niin kelpuutan tarjouksen.

Touhutonnin maksaminen jollekkin pikkupuljullu Jenkkeihin jännittää, eikä välttämättä jaksais sit Paypalin/luottokorttifirman kanssa vääntää, jos mitään ei tule. Sitä paitsi tuo vanhempi malli mustalla keulalla olisi mieleisempi kun tuoreessa mallissa on rungon värin mukaan. Rungolla ei sinäänsä hätä, koska pari pyörää jo olla. Sen takia tätäkin muistan nostella vain satunnaisesti.

tämä on ihan hyvä asenne tämän tyyppisten runkosettien hankitsemisen yhteydessä ylläpidettäväksi ja toivon että löytyy ennemmin tai myöhemmin

Rohkaisen rauhallisin mielin paypalin käyttöön. Itse olen disputen nostanut ja sen läpi saanut.

Nostellaas taas! Ebayhin ilmesty Concept ja olin hetken aikaa fiiliksissä kunnes kuvista huomasin dentin ja kuvauksen mukaan oli ilmeisesti vielä muitakin.

Löytyiskö keltään tämmöstä taikamiekkaa vapaana?

Ps. Mielecillä vetää tiedustelut Super Pista look-alikesta.

Löysin yksisarviseni Briteistä. Tulossa mahdollisesti pykälää pienempi, mutta katoin, ettei niin suurta eroa, ettei sentin/kaks pidemmällä ohjainkannattamilla korjais.

Uudet tarpeet!

Sträpit vielä!

Uudet tarpeet.

Nostellaas.