O: Look lukkopolkimet

Jos sulla lojuu ylimääräisenä otsikonmukaiset polkimet, niin tarjoa! Väri mielellään musta/harmaa.
Hitto, tuli väärälle puolelle. Sorry.

Väliäkö ei siis ole millään muulla kuin merkillä ja värillä? Kuten sillä, ovatko polkimet maantielle vai maastoon? Minulla olisi tuossa pöydällä joutilaana pari Look Quartz Carboneita, jos kiinnostaa.

Jos halvalla (=postikulut) haluat päästä, ni mulla saattaa olla vielä varastossa vanhat kuluneet valko-punaset Keot. Sitä vanhaa kantikasta mallia, mutta toimivina otettu poies maantiefillarista. Klosseja ei tosin ole kai tallessa…

Mika K - 23:18, 10.6.2013 » ...vanhat kuluneet valko-punaset Keot. Sitä vanhaa kantikasta mallia...
Kuulostaa [Look Delta:lta](http://2.bp.blogspot.com/_1kf83ifFNRo/TUIINaIAzXI/AAAAAAAABw8/R2oMY-ELPNI/s1600/Look%2BDelta%2BPedals%2B02.JPG).

Joo. Siis nimenomaan maantiemallista. Juurikin tuo keo, jotta selviän yksillä kengillä ja klosseilla.
Mielellään uudempaa mallia, mutta jos ei keltään löydy, niin tuo kantikaskin sopinee.

Saattaa nuo mun olla juu moiset Deltat. Tulivat aikanaan erään vintagemaantiefillarin enkä ole vuosiin katellut niitä sieltä miljoonapakista, niin ei osaa nyt varmaksi sanoa.