O: KHS aero track

Kuvan mukainen runko siis:

eli tommonen lo-pro tyyppinen runko, mä en löytänyt mistään näitten kokotaulukkoja, mutta oon tommoset reilu 179 pitkä. ajelen pyörällä minkä vaakaputki on 56cm korkeudesta menee se 55-57 mutta koska matala profiili runko kyseessä niin eihän se nyt ihan tolleen mene tota.

Elikkäs jos tiedätte missä myynnissä tai jos tulee vastaan ni viestiä tota.

nimim. tositarkoituksella.

Näitä khs aerojahan on muuten hirveesti erinäkösiä joku vois valoittaa näitä juttuja täällä.

Tahtoisin vain itsekkin.

Törkeää mainontaa, mutta koska khs

P.S. seurantanumeron mukaan jo Suomessa, joten pian pian tarkempaa mittaa, ym.

Mut ei oo kyl tommone ku haluun.

Alu vai teräs?

Alu olis mielessä, onko noita samanlaisia teräksestäki? Sen verran rareja nä taitaa olla et vois terästäkin miettiä.

emmä tiiä mut jotenki niin nää taitaa mennä et niitä letkuputkihirvityksiä ois tehty ysärin puolvälin kulmille; suoraputkiset true temper -teräät → 2000; ja sitte sen jälkeen noi aluüüberit.

mä, vanhana äijjänä, ottasin kyl tollasen teräisen artpow-zygän mut ota sä nipa toi alutäryytin ku oot vielä vetree. siis jos jostain löytyy tollane.

Jos joku true temper tsygä pitäs hommaa ni kyl se olis tämmöne:

First sight love sen fiilistelytopikin KHS:n kanssa? =)

Mitä sille duraaaaa-projektille tapahtu? Vai onko nyt kaks?

Npertj - 17:59, 26.12.2012 » First sight love sen fiilistelytopikin KHS:n kanssa? =)
Kyllä tätä runkoa on fiilistelty pidempään ku viikko fiilistely topikissa tota...
normaali - 18:03, 26.12.2012 » Mitä sille duraaaaa-projektille tapahtu? Vai onko nyt kaks?
Tässä just myin siitä projektista kammet pois, en mä varmaan sitä jaksa kasata.

vittu nipa nyt SKARPPAA!!! Paljon myyt duran?

No lol, hassuttelin. Just hommasin siihen uudet DA kammet ja DA rattaan! ette te näin vähällä siitä pääse. Tonnilla myyn kompliitin. 400e runkosetti.

MUTT_A nyt toi KHS mulle koska mä oikeesti tarviin sen.

Mun elämässä on kaks maalia tonen on tää KHS ja toinen on se et osaisin soittaa d-beattia ihan vitun nopeesti.

Jos etsit jotain noinkin rarea kuin khs, niin miksei saman tien land shark? Tuhannesti coolempi. Ainakin nimi.

EDIT. Aion tehdä uuden vuoden lupauksen ja olla hankkimatta enää runkoja, mutta land sharkia se ei koske, että tuota. Vinkkejä voi nakata pm. jos joku tietää enemmän kuin toiset.

Niin.

Niin miksi et osta sitä minkä laitoin heads uppina sulle, häh? Miksi? Se suostuu vielä lähettää ostajan piikkiin.
Miksi kävelet onnesi ohi, miksi? Kerro? Pitääkö kaiken olla aina niin vaikeata? Pitääkö?

Täh? Oonko mä missannu jotain?