O: Jopo -projektiin kilkettä

Tuollaista vanhaa 70-luvun pintaruosteista Jopoa lähdin entisöimään lahjaksi ja apuja tarvittais.

-> Eli tarvetta olisi ainakin ‘Jopo’ -tarroille (mieluiten mustat), kuten orkkis satulalle + satulaputkelle, stemmille, stongalle ja vaalean harmaille ulkogummeille…

Myös jos jotain ideoita missä ‘muualla myynnissä’ voisi olla??

Jos jollain tiedossa hyvää, edullista ja laadukasta hiekkapuhallus/maalaamo pajaa, niin suositelkaaha… CHEERS

itse ostin satulaputkeksi rautamyymälän 22mm teräsputkea. Ei tarvi muuta kun siihen satulan ja putken väliin kuulu se vanhan mallinen irrallinen “mount/tilt”-moduuli, u know?"

Mulla on yhdet valkoiset tarrat, mutta se yks huutonetäijä myy niitä molempina väreinä. Jonkun kympin sarja.

22’ Vaaleanharmaita ulkokumeja myy ainakin motonet. On kylläkin jotain kiinalaisia

Tarrat numerosta nolla viis nolla nolla 455626, tarjolla mustia ja valkosia, hintaa alle kympin setti. Nokialaisia urheiluaitasta parikyt / laaki, motonetistä tais saada jotain kiinakumia huomattavasti halvemmalla. Satulaa jossa on “Jopo” lätkä persiissä et löydä, muita vastaavia hankalasti. Satulaputki mahdollisesti löytyy kaupoista. Saman tyyliset ohjausvermeet käyt hakemassa kierrätyskeskuksesta, tuurilla löydät satulankin sieltä.

Jotkut suosii Taksimoa, itse suosin Elekoa. Samalla kadulla Tattarisuolla. Taksimo on halvempi mutta jäljessä usen sanomista, Eleko kalliimpi mutta hyvää tullut toistaseks uunista ulos. Nämä siis omakohtaisia kokemuksia. Jotkut saa Taksimosta hyvää ja Elekosta huonoa.

^ hei tänks! Näistä varmasti alkuun jeesiä.