O: joku esoteerinen gravel/mtb droppitanko

Heissan,

haluaisin kokeilla flared mtb-drop bar-elämäntyyliä. Mitä enemmän backsweeppiä ja flarea, sen parempi. Tarjoa.

Hki.

hyvien henkien houkuttelemiseksi ja väärien torjumiseksi kannattaa sitten tankonauhoja asentaessa sellakkaseokseen lisätä viitisen tippaa ammattilaisen valitsemaa personaallisuudellesi sopivaa eteeristä öljyä.

itse laitoin puuvillalaukun vahaan vähän frankinsensiä sekaan kohottaakseni keskittymisen värähtelytaajuutta

ainiin ja onhan mulla yks OG mtb drop baarikin eli Nitto RM-3, oversize heat treated versio. 80 eurolla voin myydä. Tosi hassu tanko kyllä, sanoisin että sopii ainoastaan spirited XC ridingii eli alaotteelta täysiä ajoon, muut otteet aika käyttökelvottomia/olemattomia

Kyl mä laittaisin tangon sisään just sun chakroille sopivia kiviä kolisemaan. Ihan varmuuden vuoksi.

mustAfa - 14:43, 22.10.2020 » hyvien henkien houkuttelemiseksi ja väärien torjumiseksi kannattaa sitten tankonauhoja asentaessa sellakkaseokseen lisätä viitisen tippaa ammattilaisen valitsemaa personaallisuudellesi sopivaa eteeristä öljyä. itse laitoin puuvillalaukun vahaan vähän frankinsensiä sekaan kohottaakseni keskittymisen värähtelytaajuutta ainiin ja onhan mulla yks OG mtb drop baarikin eli Nitto RM-3, oversize heat treated versio. 80 eurolla voin myydä. Tosi hassu tanko kyllä, sanoisin että sopii ainoastaan spirited XC ridingii eli alaotteelta täysiä ajoon, muut otteet aika käyttökelvottomia/olemattomia
Tämä pitäisi ostaa jo pelkästään vinkkien ja myyntipuheen perusteella, mut ehken viel lähe moiseen. Kiitos frater..
mustAfa - 14:43, 22.10.2020 » hyvien henkien houkuttelemiseksi ja väärien torjumiseksi kannattaa sitten tankonauhoja asentaessa sellakkaseokseen lisätä viitisen tippaa ammattilaisen valitsemaa personaallisuudellesi sopivaa eteeristä öljyä. itse laitoin puuvillalaukun vahaan vähän frankinsensiä sekaan kohottaakseni keskittymisen värähtelytaajuutta
Oijoi. Patsuliöljy ja puuvillanauhat. Paskempikin raido on värähtelytaajuuksien arvoinen. OM!