Itkeskelin taannoin korkea- ja lyhytrunkoisten fillareiden perään, pitkäraajainen ja lyhyttorsoinen kun olen, siis jonkinmoinen hämähäkki. Kiitos vielä Nyggsterille ja MrVelolle tarjouksista, ja sori että multa vei niin pitkään vastata viesteihinne.
Olen funtsinut asioita, ja nyt alkaa tuntua siltä, että isorunkoinen 29er-maastosinkula saattaisi olla mun juttu, sikäli kun etsin pomminvarmaa fillaria ympärivuotiseen käyttöön. Olen ollut erityisen kiinnostunut Konan Unitista, vaan tiesivätpä Kauppa-Veljistä toissapäivänä kertoa, että kyseinen malli on 22 tuuman runkokoolla loppunut Euroopan varastoista. Kuinkas muuten.
Unit kiinnostaisi siksi, että siinä tuntuisi olevan suhteessa korkein ja lyhyin runko muihin maastosinkuloihin (esim. GT Peace, Karate Monkey jne.) verrattuna. Lisäksi Unitissa on simppeli teräsrunko eikä juuri muita krumeluureja, kuten vaikkapa joustokeulaa.
Jos jollakulla odottaisi 22-tuumainen Unit (tai vastaavanlainen isorunkoinen 29er) ostajaa, niin täältä löytyisi yksi! Myös erilaisia suosituksia otetaan kernaasti vastaan.
Kiitos!