O: Hihnavetorunko, 177,5+ GXP- tai nelikanttikammet, 440+ droppitanko, Carradice Nelson/Wizard Works Shazam, 400mm/27,2 SB, 23/24/25-kasettiratas

Hihnavedolle ja noin 173-senttiselle kuskille sopiva runko. Eli katkaistava tai halkaistava takahaarukka, mitä niitä nyt on ratkaisuja. Mielellään Trek District 54 cm, niin ei tuu niin ikävä vanhaa.

Square taper tai GXP rata/maantiekammet, pituus 177,5 tai 180 mm, ehkä pidemmätkin käy.

44 cm (huput keskeltä keskelle) tai leveämpi droppi, mieluiten flarea, mieluusti kompakti.

400 mm 27.2 setback-tolppa, isolla laybackillä.

23t, 24t tai 25t kasettiratas shimppaan (9-spline).

Carradice Nelson (Longflap tai ei) tai Wizard Works Shazam saa tarjota, samoin Carradice Expedition QR-telinettä (tukirautoineen tai ilman).

Torissa on yksi S-kokoinen Verenti, mutta voi se vähän nafti olla 180-senttiselle. Ko. koon ylärajasuositus 174cm

^ Joo, samaa kattelin. En suoraan sanoen oo ihan varma, meneekö tää mulle vai tolle noin 170-senttiselle puolisolle, mutta ensisijaisesti mulle. Ite oon vähän yli 180.

Up, keksin jarrukahvatarpeen.

Mulla oos läjä cantikahvoja kyllä 22.2mm clampilla. Käykö Kona -brändätyt kirkaskahvaiset?

mustakruunu - 9:23, 6.2.2019 » Mulla oos läjä cantikahvoja kyllä 22.2mm clampilla. Käykö Kona -brändätyt kirkaskahvaiset?
Eiköhän ne käy.

mulla olis 18.5-19" on one scandal. 29"/2.3" menee, mutta mutavälys jää silloin pieneks. vaihdettavat dropit löytyy tohon, eli saa sinkulaks myös!

^ Ei oikein viisari värähdä, sori :/…

L / 650€ / @faffe

^ yv

Omnomniumii ja

Kasettiratasta kans

Sori floodiminen, mutta tarpeet muuttu taas. Runkosetti kiikarissa, vielä kiekkoja ja jarruja vailla.

Projektit etenee, tarpeet elää

Tarpeita päivitetty

Runkoa ja laukkuakin voisi

ei toki oo runkosetti

1 Like