O: 26" Gravdal, 177,5+ GXP- tai nelikanttikammet, 440+ droppitanko, Carradice Nelson/Wizard Works Shazam, 400mm/27,2 SB, 23+ kasettiratas

559-koossa Ice Spikeriä rullaavampi leveä ei-läski nastarengas, kuten 45NRTH Gravdal. Myös 584-koon leveämmän puoleiset nastarenkaat vois kiinnostaa, kuten Wrathchild, Cake Eater tai Kahva.

Square taper tai GXP rata/maantiekammet, pituus 177,5 tai 180 mm, ehkä pidemmätkin käy.

Carradice Nelson (Longflap tai ei) tai Wizard Works Shazam saa tarjota, samoin Carradice Expedition QR-telinettä (tukirautoineen tai ilman).

23t tai isompi kasettiratas shimppaan (9-spline).

44 cm (huput keskeltä keskelle) tai leveämpi droppi, mieluiten flarea, mieluusti kompakti.

400 mm 27.2 tolppa isolla setbackillä.

Myös hihnavedolle sopivaa runkoa voin harkita.

Torissa on yksi S-kokoinen Verenti, mutta voi se vähän nafti olla 180-senttiselle. Ko. koon ylärajasuositus 174cm

^ Joo, samaa kattelin. En suoraan sanoen oo ihan varma, meneekö tää mulle vai tolle noin 170-senttiselle puolisolle, mutta ensisijaisesti mulle. Ite oon vähän yli 180.

Up, keksin jarrukahvatarpeen.

Mulla oos läjä cantikahvoja kyllä 22.2mm clampilla. Käykö Kona -brändätyt kirkaskahvaiset?

mustakruunu - 9:23, 6.2.2019 » Mulla oos läjä cantikahvoja kyllä 22.2mm clampilla. Käykö Kona -brändätyt kirkaskahvaiset?
Eiköhän ne käy.

mulla olis 18.5-19" on one scandal. 29"/2.3" menee, mutta mutavälys jää silloin pieneks. vaihdettavat dropit löytyy tohon, eli saa sinkulaks myös!

^ Ei oikein viisari värähdä, sori :/…

L / 650€ / @faffe

^ yv

Omnomniumii ja

Kasettiratasta kans

Sori floodiminen, mutta tarpeet muuttu taas. Runkosetti kiikarissa, vielä kiekkoja ja jarruja vailla.

Projektit etenee, tarpeet elää

Tarpeita päivitetty

Runkoa ja laukkuakin voisi

https://www.tori.fi/uusimaa/Trek_4th_District_sinkula___fiksi_89857812.htm?ca=18&w=1

ei toki oo runkosetti

1 Like

Lähinnä rengastarpeita päivitetty.

Olis jouten 2kpl wratchildejä 27.5 x 3 koossa. Ovat tosi hyvä kuntoiset. Ajettu vaan yhtenä talvena kovilla moottorikelkkaurilla ja järven jäällä. Kaikki nastat muistaakseni tallella. Turku

Ftorilla on scott endorphin myynnissä.

1 Like