Eli nytten tarttis tohon uuteen Chargeen häkit polkimiin ja halvalla ois kiva saada. Jos jollain ois vähän käytetyt häkit + remmit, niin olisin valmis ostamaan. Tai vaihtoehtoisesti voi suositella jotain jostain kaupasta saatavia uusia. En toistaiseksi tartte mitään über-hiilikuitu-titaani-NJS-approved kamaa, vaan jotkut halvat ja (edes vähän) kestävät kävisivät.
Ei mulla ole tainnut ikinä noita Biltsun muovihäkkejä olla, mutta parissa fillarissa on tullut mukana vastaavat ja vain yksi on hajonnut. Eli kiinnitysreikä venähti ja pultti pääsi kampeutumaan läpi. Suosittelen siis isoja aluslevyjä väliin.
Jos haluat sit “siistimpää” ratkaisua, niin osta teräksiset häkit, älä alumiinisia. Halvemmat, painavat 20 grammaa enemmän ja todennäköisesti kestävät enempi. Ne säädettävät häkit on kans vähän hajoamisaltista kamaa.
Ei mullakaan ole noita bilteman häkkejä montaa hajonnut ja suurin osa just kiinnitysreikien kohdalta eli isommilla prikoilla ois tosiaan pystynyt ehkäisemään. Ja jos/kun hajoaa niin ei harmita ainakaan hinnan puolesta.
Ja ne niiden muoviremmitkin toimii ihan hyvin kakkossträppeinä, en tajua miks ihmiset maksaa älyttömiä hintoja jostain hipotuplaremmeistä kun kaks tavallista ajaa saman asian.
Mä oon ainakin miettinyt Biltsun häkkien ostoa ihan sen takia että teräshäkit silpoo mun trenditossut ja niiden sisällä olevat varpaat. Noi vois hyvin olla mukavammat.
tya - 1 hour ago »
Mä oon ainakin miettinyt Biltsun häkkien ostoa ihan sen takia että teräshäkit silpoo mun trenditossut ja niiden sisällä olevat varpaat. Noi vois hyvin olla mukavammat.
Juuh, sama juttu..."Ajokenkinä" noissa biltsuissa on toiminu kaikki lenkkarimallinen. Parhaiten varmaan kuitenkin Adidas gazelle/dragon/campus jne. missä varvas osa ei ole niin korkea.