Tarttis saada 46- tai ehkä 47-piikkinen rieska eteen 17-piikkisen kaveriks. Oisko kellään nurkissa lojumassa?
3/32" ketjulle mielummin, mut kyllä leveekin käy. Ja 130 bcd ja 5 pulttia. Väri vapaa.
Tarttis saada 46- tai ehkä 47-piikkinen rieska eteen 17-piikkisen kaveriks. Oisko kellään nurkissa lojumassa?
3/32" ketjulle mielummin, mut kyllä leveekin käy. Ja 130 bcd ja 5 pulttia. Väri vapaa.
Katsastin tässä vaihtoehtoja singlespeedshopista:
Gebhardt Kettenblatt (40T - 48T) - 130mm
Gebhardt Singlespeed / Bahn Kettenblatt - 130mm
Gebhardt Singlespeed / Bahn Kettenblatt - 130mm - silber
Sugino Messenger Kettenblatt - 130mm
Surly Stainless Chainring (46T - 50T) - 130mm
Osaako joku sanoo juuta tai jaata suuntaan tai toiseen? Eli ostaako surly tai sugino n. 75€:lla vai jotain muuta 40€:lla?
Jos sulle kelpaa kapea rieska, niin soita horscategoriehen, siellä oli ihan helvetisti valikoimaa esmes Specialites TA:lta. Kokemuksesta ainakin Alizen 28 euroa kustantavat rieskat on aika poppiskamaa.
Edit: Levät Alizet löytyy HC:ssa rata-kategoriassa.
Edit2: Mun edellinen Specialites TA:n maantieratas oli ihan soikea ja ketju oli puolet ajasta liian löysä ja putosi parit kerrat. Tää TA:n Alize rataratas puolestaan on niin pyöreä, kuin tönärillä saa mitattua.
Pitänee hoitaa penttiseltä, jos kellään ei ilmaannu ylimääräistä tarjolle. Samalla vois siirtyä leveelle ketjulle.
Tai sitte venaat vähän ja tilaat Fyxomatosis-rattaan.
“130bcd coming very soon…”
Tuolla on näköjään -10% tarjouskin jos tilaa 5 ERI KOKOISTA ratasta. Saattaa vaan olla että tullien takia kimppatilaus ei kannata edelleenkään?
Ja paksu ketju on paras ketju.
Pitäiskö noille ehdottaa, että lähettäisivät pari ilmasiks kylmien olosuhteiden testiin?
Pitäis. Mulle 47.
edit/lisäys:
Mulla on Surlyssä tuollainen Gebhardtin bahn-ratas, tosin 144-jaolla. Hyvä ja pyöreä. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, ehkä tonnin verran vasta tullut ajettua sillä.