O: Eturatas 130 bcd, takakiekko

Olisi tarvetta rattaalle seuraavilla ominaisuuksilla:

• 130 bcd
  • 42-46t, suomeksi h
  • Ei ramppeja, 1/8-ketjulle (tarjotkaa myös muitakin)
  • Kiiltävä mieluiten

Ja ehkäpä myös takakiekolle

• 120mm
  • Fixed, fixed-fixed, fixed-free, kaikki käy
  • Ei korkean profiilin leiriä kehissä
  • kiiltävä

Oliko tää nyt suunnattu mulle vai?

Mulla taitaa olla yksi ylimääräinen SJT-ratas laukussa, toimitus vaikka keskareille.

SanttuT - 18:35, 13.4.2009 » Oliko tää nyt suunnattu mulle vai? Mulla taitaa olla yksi ylimääräinen SJT-ratas laukussa, toimitus vaikka keskareille.
Onks Santtu SJT-rattaita kapeammalle ketkulle? Mää tarviisin jonkun 42-46 hampaisen :(

Jee, mahtavaa Santtu, en lainkaan huomannut ajatella noinkin nerokasta mahdollisuutta.
Ota keskareille mukaan, paljonko pyydät siitä? Montako piikkiä rattaasta löytyy? 46:lla voi chainstay olla lähellä.

Tarjotkaa joku vielä kiekkoa, jos on, saisi värikordinaatit kohdilleen.

Njää, mun rattaat ovat 47 piikkisiä. Mutta mulla on yksi laukussa ylimääräisenä.

No jospa kuitenkin kokeilen. 52h ei mahtunut, mutta sehän onkin jo kovin paljon suurempi. Ja sitäpaitsi se oli biopace, mikä tekee rattaasta jo lähtökohtaisesti luomakunnan vääristymän.

Byhyy, ei mahtunut SJT/47t pyörimään, olisi siis yhä tarvetta, nyt siis 42t rattaalle. Nyt turhat rattaat pois lojumasta ja myyntiin.
– 42t / 130bcd –

Ilkka mulla on musta 130/42 ratas kapealle ketkulle. Se on talven ajettu ja sen näköinen eli ei uudenveroinen tai hyväkuntoinen, mutta jos kelpaa niin saat sen ihan for free.