O: Campa/Regina vapaarataspakan työkalu

Tällainen vapaarataspakka pitäisi saada (ehjänä) irti:

Tai itse asiassa löytyy kaksi vastaavaa, molemmat kiinni 80-luvun Campa Record-navoissa. Kummassakaan ei ole muuta merkintää kuin kierrestandardi (Britti). Luultavasti kuitenkin Regina, Campa tai vastaava (?). Tällainen ilmeisesti käy tohon(?):

NOS Campagnolo Record Regina Freewheel Cassette Tool

Eli kertokaa jos on tietoa mistä löytyy toimiva työkalu (en viitsisi jenkeistä tilata jos lähempänä löytyy)! Kiitos!

Kovasti näyttää tältä:

http://www.probikekit.com/_img_500x640/NP08395.jpg

Park FR-2 Freewheel Remover: SunTour 2 Pin

FR-2:sta joutuu pikkasen viilaamaan jotta se sopii noihin reginan pakkoihin, ainakin mun versioissa. Pitäisi löytyä hyvinvarustelluista LBS:stä. Linkku kannatta laittaa pitämään työkalu hyvässä otteessa reginaan.

Olin just lukenut jostain että toi FR-2 ei toimi Reginan kanssa (vaikka viilais niin että saa paikalle niin ois kuulemma kuitenkin liian kapea). Mutta ilmeisesti siis toimii kuitenkin? Jotenkuten vai jopa hyvin?

en ole päässyt kokeilemaan tuota campan alkuperäistä työkalua mutta olen viilatulla fr-2:lla irroitellut muutaman reginan pakan navasta. Aivan hyvin toimii. Hommaa campa niin voi fiilistellä tätäkin :wink:

Ok, kiitti tiedosta. Taidan kallistua sitten tohon FR-2seen, kun saatavuus on parempi ja hinta alhaisempi. Sen lisäksihan toi campan työkalu on tehty käytettäväksi campan oman kahvan kanssa, ja se on kuulemma vielä vaikeampi löytää. Toinen vaihtoehto ois sitten Reginan alkuperäinen työkalu. Mutta taas jenkkilästä…