O: 17 piikkinen ratas //ei mitään enää

Nyt talven tultua ois aika vaihtaa fixin välitykset kevyempiin, mutta vanha ratas on tainnut hukkua. Haussa oiskin siis halvalla 17 piikkinen 1/8" ratas taakse, mielellään vaikka surly. Voi olla käytettykin kuhan ei nyt ihan loppuun ajettu.

Pitää koittaa etsiä vielä sitä vanhaa ratasta, mutta pistäkää silti tarjouksia jos ylimääräisiä rattaita löytyy.[s][list=1]

ootko kaupasta kysyny? oon kuullu, että myyvät.

kimbe - 19:26, 20.11.2010 » ootko kaupasta kysyny? oon kuullu, että myyvät.
On se kumma että ei voi koittaa ilman vittuilua käytettyä tai ihmisillä muuten ylimääräisenä hallussa olevaa ratasta ostaa.

http://www.chainreactioncycles.com/Images/Models/Original/38672.jpg
multa löytyis tuollainen 17T alumiiniratas, parista piikista puuttuu milli pari kärjestä, ei haittaa ajoa. noin 100km ajettu

kimbe - 19:26, 20.11.2010 » ootko kaupasta kysyny? oon kuullu, että myyvät.
Olen joskus käynny kysymässä, oisivat myyneet 40 eurolla. Mannine, onko toi sun rattaas siis 3/32" ketjulle?

1/8", tosiaan asettui hieman kovasti napaan kiinni niin muutama piikki otti hieman itseensä irrotettaessa, pitäis pyyhkäistä hiekkapaperilla rösöt pois. ihan on ajettava ratas. 15€ ja kirjekuoressa liikkuu?

Hah, löytyi sittenkin tuo oma ratas joten en ostakkaan mitään. Kerkesin jo pistää pm:ääkin manniselle, mutta onneks sen viestin sai vielä poistettua.

ps. pahoittelut turhasta ostoilmoituksesta