Nyt! Ostetaan 44 tai 47 hampainen ratas, puoli vuotta odotelleeseen NELSONIIN

Nyt alkaiskohan se olla aika saada tuo nelsoni kasaan. Ekat sossutuet kesän hippeilyn ja rokkihommien jälkeen tulleet. Ajopyöräkään ei ilmeisesti ottanut töihin. Tyttöystävän kanssa riitaa ja turun mäet irroittavat vanhasta ghettobeatterista viimeisetkin narinat.

NELSON makaa kuin elämäni vapahtaja, vaatehuoneen hyllyn päällä vain yksi osa puuttuen. Etummainen hammasratas.

Tuo mystinen hammasratas tulisi olla 130 bcd ja kokoa 44 tai 47. Myös 46 kelpaa, jos joku sellaista uskaltaa tarjota! Musta väri ja sopivuus leveämmälle ketjulle jonkinlaista plussaa. Kunhan nyt vain saisi tuon pyörän ajoon.

Ostetaan mielellään turussa. Jos joku tuntee velvollisuuden tarjota sopivaa ratasta muualta päin suomea, maksan kyllä postikulut.

+Voin myös vaihtaa oman fixy- 18T Surlyn 1/8" takarattaan 17T samanveroiseen.

Mitä hel…Nelson maannut puol vuotta jouten? Ja Turussa vielä? Tarjotkaa nyt hyvä Jumala miehelle ratas jostain :wink: O.O

Yhdistän teidät.

^tuossa ilmossa luki että “en pakkaa” mutta rattaat menee onneks hienosti kirjekuoressa.

^kaupantekemisessä erottuvat ne, jotka haluavat tehdä kauppaa ja ne jotka eivät.

Toivottua huomiota! Serbialainen mies junassa sai minut ajattelemaan, että ehkä on joskus hyvä vedota toisten ihmisten tunteisiin oman hyvän puolesta.

Tosiaan. Nelson on maannut nyt aika monessa paikkaa suomea. Kolmessa. Nyt turussa ja toivottavasti täällä kokonaisena, minun ajossa ja pitkään.

Tein keväällä sijoituksen ja ostin varmaan yhden viimeisiä 56cm nelsoneita. Tai ainakin tilaukseni jälkeen ne olivat loppu. Kuitenkin kevään aikana keikkareissut ja ystävien henki söivät aika pitkälti rahani ja nelson jäi kiekkoineen aika torsona makaamaan. Pikkuhiljaa olen aina jostakin osia halvalla saanut ja nyt ollaan kriittisillä hetkillä. On ehkä aika nostaa palpahelvetti rattailleen. Aiheesta on nähty jo uniakin!

Jännityksellä jään odottamaan, kuinka postituspyyntöön suhtaudutaan…

Heinäkuussahan mä lupasin sulle moisen myydä vitosella muttei kuulunut…

edit. sori

Muistan! Vitonen oli kesällä niin biggie, kun tuli äkillisiä menoja että ei pystynyt.

Kiitos uhrautumisesta lähettämisen eteen ja pahoittelu feidauksesta.