Nummelan Pro Bike

Sain tuonne lahjakortin kun täytin kolkyt, tänään pääsin käymään. Jonkun toisen henkilön kokemukset tuolla tarjottavasta bike fittingistä voi lukea täältä, mä kävin ihan vaan ostoksilla.

Mestassa oli hyvä fiilis ja palvelu oli mun mielestä erittäin hyvää ja tuttavallista. En ehtinyt kauheasti fiilistelemään, mutta maantiepyöriä ja siihen liittyvää palikkaa ainakin oli hyllyssä paljon.

Kumeja lähin hakemaan, esillä oli ainakin schwalbea, spessua, panaraceria ja micheliniä. Myyjällä oli aika paljon, ilmeisesti omien ajojen myötä tullutta näkemystä eri renkaista.

Mulle jäi erityisesti mieleen, että heppu löi heti kättelyssä mulle kouraan Panaracer Race L:t, ja kysellessäni “vähän kestävämpiä”, joka kerta sälli totes että “joo mutta panaracer on kyllä mun mielestä kestävämpi”. Pakkohan se on uskoa, jos kerran olivat halvempiakin ku muut renkaat joita hypistelin :smiley:

Kassalle ryskiessäni hoksasin että hyllyssähän oli Surlyn rattaita, 30 eur tsippe. Pakko oli supporttaa ja impulssiostaa 17T ratas vaikken olis ehkä tarvinnu. Sen verran vissiin menee harvakseltaan että kysyessäni myykö ne mitään ratakamaa, myyjä ei maininnut noista rattaista mitään :slight_smile:

Jos tulee asiaa Anssi Kelan kulmille niin kannattaa käydä fiilistelemässä. Siinä on vieressä btw. ihan hyvä kebab-mestakin. Ned Kellys ei sitten ole vuosiin ollut irkkubaari, vaan hirvittävä persläpi.