Sen suuremmitta puheitta neukkukauneutta ja pyörähistoriaa rahoiksi ja niin, että jää Suomeen. En jaksanut e-lahden kautta alkaa hieroa kauppaa. Parempi näin, ainakin voittajalle ja myös minulle.
Säännöt lienevät kaikille tutut. Eli viimeinen koneesta tullut numero voittaa. Palkinto on melko arvokas ja siksi yhden numeron hinta on 40e. Sovitaan vaikka, että 2nroa/perse. Posti hävitti viimeisimmät pankkitunnukseni, joten maksukuittaus hoidetaan screenshottina säpoon. Ilmoitan osallistuville pm:nä maksutiedot.
Koska tämä on neukkupyörä, niin tässä on muutama “jekku”. Kerron asiasta henk. kohtaisesti voittajalle kerron ne nyt. Ajoa ei asiat haittaa. → Ei vetopuolen kammen ulosvetokierteet hiukan kärsineet, olen saanut työkalulla irti. Satulatolppa on shimmattu. Maali ja decalssit eivät ole orkkikset, mutta sen kaikki taisi jo tietää.
Mainitaan vielä, ettei näitä saa aina edes rahalla ostettua, ovat niin sanotusti harvinaista herkkua. Suuren Samarastääshin jälkeen Takhioneja ei myyty laisinkaan ulkomaille.
Koska lotto, niin mä näkisin kyllä järkeväksi paljastaa nämä mahdolliset epäkohdat. Tai vaihtoehtoisesti nämä voi jokaiselle osallistujalle kertoa PM:lla, jos ei voida kertoa ilmoituksessa.
Toisaalta samanlainen runkosetti meni ruotsin foorumilla 3000 kruunua (=400e)?
Itse jätän osallistumatta, mutta onnea jo etukäteen tulevalle voittajalle.
sepe84 - 13:47, 28.1.2014 »
En löytänyt edes lisäinfot-linkin takaa alkuperäisestä ketjusta mitään viitteitä rungon mitoista - eli koko kiinnosta -> minkä kokoiselle kuskille?
Pahoittelen, tämä unohtui. 60 korkea 56 pitkä, 183 olen pitkä ja tuolla setupilla hyvä polkea.
Crusty - 13:51, 28.1.2014 »
Onko bsa keskiö ja ohj.laakeri?
Keskiö ITALO ja ohj.laakeri tod. näk. Venäjä. Orkkis kiinni nyt. Tämä on columbus putkesta Neuvostoliitossa rakennettu pörä, miten BSA liittyy mihinkään?