NOLOTTO: Takhion Aero

Sen suuremmitta puheitta neukkukauneutta ja pyörähistoriaa rahoiksi ja niin, että jää Suomeen. En jaksanut e-lahden kautta alkaa hieroa kauppaa. Parempi näin, ainakin voittajalle ja myös minulle.

Säännöt lienevät kaikille tutut. Eli viimeinen koneesta tullut numero voittaa. Palkinto on melko arvokas ja siksi yhden numeron hinta on 40e. Sovitaan vaikka, että 2nroa/perse. Posti hävitti viimeisimmät pankkitunnukseni, joten maksukuittaus hoidetaan screenshottina säpoon. Ilmoitan osallistuville pm:nä maksutiedot.

Kuva palkinnosta:
http://farm8.staticflickr.com/7371/9598757135_9cc1bdf266.jpg

lisäinfot täältä

Koska tämä on neukkupyörä, niin tässä on muutama “jekku”. Kerron asiasta henk. kohtaisesti voittajalle kerron ne nyt. Ajoa ei asiat haittaa. → Ei vetopuolen kammen ulosvetokierteet hiukan kärsineet, olen saanut työkalulla irti. Satulatolppa on shimmattu. Maali ja decalssit eivät ole orkkikset, mutta sen kaikki taisi jo tietää.

Mainitaan vielä, ettei näitä saa aina edes rahalla ostettua, ovat niin sanotusti harvinaista herkkua. Suuren Samarastääshin jälkeen Takhioneja ei myyty laisinkaan ulkomaille.

Onnea arvontaan kaikille tasapuolisesti!

1. hemppa3000
2.
3. Ismo Repi
4. netspider
5. filetso
6. Jupe
7. Salomo
8. 2mi
9. -tipi-
10.
11. Traceur
12. Kusari
13. JPS
14.
15.
16. krusifixie
17.
18. Purre
19. nmsae
20.
21.
22. Uomo
23. Wakkeli
24.
25. Vahooo
26.
27. nem5rut
28. apa
29.
30. susi-jussi
31. otsir
32.
33. sepe84
34. killa
35. FolkkeW
36.
37.
38.
39.

E. jos tämä sujuu ongelmitta, niin lupaan järkätä lisää näitä kivoja arpajaisia

6

11

no nyt

Shiet, pitäiskö vaikka koristeeksi lotota, koko on ajoon väärä…

^ jos lotottavana koko “roska” niin f+f sit vaa ebayhyn ja uus runko noihin laatupartseihin.

^eipäs kun partsit pois ja samalla hinnalla uus lotto

täällä.

^

arrrrrvostan

31

22

1 560 eypoa. Ei paha!

Koska lotto, niin mä näkisin kyllä järkeväksi paljastaa nämä mahdolliset epäkohdat. Tai vaihtoehtoisesti nämä voi jokaiselle osallistujalle kertoa PM:lla, jos ei voida kertoa ilmoituksessa.

vasaraasialainen - 13:40, 28.1.2014 » 1 560 eypoa. Ei paha!
Katsoin, että hinnat e-lahdessa:
  1. myyty kompliitti - Approximately £1,960.90
  2. pelkkä runkosetti - US $1,199.00 [ 2 offers ]

1560e on mielestäni sopiva

Toisaalta samanlainen runkosetti meni ruotsin foorumilla 3000 kruunua (=400e)?
Itse jätän osallistumatta, mutta onnea jo etukäteen tulevalle voittajalle.

En löytänyt edes lisäinfot-linkin takaa alkuperäisestä ketjusta mitään viitteitä rungon mitoista - eli koko kiinnosta → minkä kokoiselle kuskille?

Kokonaishinta ei ole missään nimessä kohtuuton. Mutta kyseessä on kuitenkin paljon rahaa.

En oikein tiedä, miksi mun ylipäänsä piti kommentoida. Liian vähän kahvia, ilmeisesti.

Onko bsa keskiö ja ohj.laakeri?

sepe84 - 13:47, 28.1.2014 » En löytänyt edes lisäinfot-linkin takaa alkuperäisestä ketjusta mitään viitteitä rungon mitoista - eli koko kiinnosta -> minkä kokoiselle kuskille?
Pahoittelen, tämä unohtui. 60 korkea 56 pitkä, 183 olen pitkä ja tuolla setupilla hyvä polkea.
Crusty - 13:51, 28.1.2014 » Onko bsa keskiö ja ohj.laakeri?
Keskiö ITALO ja ohj.laakeri tod. näk. Venäjä. Orkkis kiinni nyt. Tämä on columbus putkesta Neuvostoliitossa rakennettu pörä, miten BSA liittyy mihinkään?

^^Thanks, oman kokoinen siis hittolainen…

33 numero mulle