đŸ„” đŸ„” đŸ„” NITRO GRAND PRIX đŸ„” đŸ„” đŸ„”

Ujosti kiinnostaa, vpcx tai critti molemmat sopii, mutta olisi kiva kuulla radasta lisÀÀ.

1 Like

requirements

fixedgearpakko
no brakes
droppi riser bullis etc ihan oman fiiliksen mukaan
vapaavalintaiset polkimet
ite laittaisin rennompaa vÀlitystÀ sekÀ leveempÀÀ kumia

lisÀÀ tietoa radasta tulee myöhemmin tÀnÀÀn

3 Likes

TÀhÀn hieman tarkennuksena: rata on raffia polkua, joten LeveÀ riseri ja LeveÀ nakki ovat varmasti avaimia voittoon. Kisahan ajetaan sateesta huolimatta, joten voi olla ettÀ menee mutakylvyksi.

HyvÀ rata! Jos vaan aikataulut natsaa niin voisi rockmachinella tulla hömpöttÀmÀÀn.

Moneltakos tÀssÀ nyt siis oli startti? Ei jotenkin vanhoihin silmiin osunut aloituspostauksessa kuin pvm

Tuolta pari informaatiokikkaretta lisÀÀ. On kyl vÀhÀ sekavaa.

2 Likes

Top post nÀköjÀÀn pÀivitetty, eli klo 18 ja ratakin nÀkyy.

1 Like

Upee ratalokaatio!

Oisko googlepinpointtia radalle? Vois harrastaa vÀhÀn satelliittitiedustelua

LisÀtty merkki
https://maps.app.goo.gl/fpg59BMEu3bEdCtJ7

1 Like

Ajetaanko rata nyt siis kerran vai kaksi kertaa? Ja tuola toisessa topikissa lukee ettÀ startti on tiukka klo 18, mutta mihin aikaan tarvii olla tuola ettÀ pÀÀsee startti viivalle?

5km tai 10km tuntuu mulle ainakin aika isona erona.

Startissa varmaan viimeistÀÀn vois kÀydÀ lÀpi vÀhÀn perussÀÀntöjÀ esim et kenellÀ on etuajo oikeus. Jalankulkijat vs lÀnteen radalla vs itÀÀn radalla polkijat.

KÀydÀÀn startissa lÀpi sÀÀnnöt

.

NĂ€hdÀÀn klo 18 tossa haltialan tilan parkkiksella. ÄlĂ€ myöhĂ€sty siitĂ€ koska me ajetaan siitĂ€ yhessĂ€ ton radan lĂ€pi toiseen pÀÀhĂ€n.

Dropped pin
https://goo.gl/maps/ECDDAL9GDUHJQdHA9

1 Like

Juna Pasilassa 16:36. Ajaako joku samaa vauhtia Haltialaan?

Asenna pyörÀÀsi soittokello

Fusk. VÀhÀn jÀnnÀksi menee aikataulujen kanssa. Monelta siellÀ on parhaan arvion mukaan startti ja onko mitÀÀn jakoja pÀÀstÀ ajamaan jos ei ehdi klo. 18 esittelyyn? Ts. Jos vaan lÀhtee seuraamaan muita startista?

soita vaik mulle 0403536806 lÀhempÀnÀ jos menee tiukille

.

.

Radan pituudesta:
Pituus yhteen suuntaan noin 3km. TÀssÀ oon just miettinyt ettÀ kuinka pitkÀ matka olis sopiva ajaa, ja voidaan sitÀ miettiÀ startissakin yhdessÀ. Aattelin ettÀ ehkÀ paras olis ajaa ees-taas-ees, eli yhteensÀ 9km. Silloin lÀhtö ja maali olis eri pÀissÀ.

1 Like

TÀnks! Kovasti tekisi mieli pÀÀstÀ mukaan, mutta vÀhÀn logistisia haasteita.

Just laittamassa pyörÀÀ kasaan. Perinteisesti mulla on ollut krossarissa jotain 39/18 tyyppisiÀ vÀlityksiÀ ja 15t siirtymiÀ varten mutta onko tÀÀ rata nyt sellainen kuin on karttaan piirretty vai tuleeko matkan varteen lisÀÀ mutkia tai muita esteitÀ? Pieni rata esittely kiinnostaa jo nyt koska jos ajetaan sitÀ polkua sielÀ niin menohan on aika speedway, eikÀ esim tollasilla kevyillÀ krossivÀleillÀ ole mitÀÀn asiaa tonne.

1 Like

ei mitÀÀ kummempaa ajetaan vaa sitĂ€ polkua. vĂ€lityksen valintahan on iso osa tĂ€tĂ€ lajia joten jokainen vinkinpalanen on vaan pisteitĂ€ vastustajan taskuun


1 Like

Nonii, pyörÀhÀn on sit valmis! Ei muuta ku ajohousut jalkaan ja nÀhÀÀn huomen startis

2 Likes