NISSILÄT JÄRKKÄÄ: kevätkilvoittelut Turussa HUOMENNA!!! klo 18

Ei perkele, harmittaa että oon töissä :frowning:

näyttäis myös siltä että viikonlopuksi turkuun saapuu lämpöaalto :slight_smile:

vitu

tais föhn-tuuli kääntyä muualle. :–(

Turku! Turku! Turku!

Edit. Vitut tää toimi edes. Paska dropbox

Aivan sama mitä tuolla säässä tapahtuu. Olen uskonut fikseihin jo kymmenen vuotta eikä minulla edes ole kuoleman tai vakavasti vammautumisen pelkoa.

Kuten joka kevät, Förin pakollinen vuosiloma ajoittuu taas yhden harrastetapahtuman kanssa päällekkäin. Mitä mainioimman lauttamme poissaolo tulee varmasti olemaan harmillinen sattuma etenkin ulkopaikkakuntalaisille, nöyrimmät pahoittelumme siitä. -----noh, blaah.

Tulkaa kuitenkin lauantaina Puolalanpuistoon, taskussa kynä ja 2e, kantolaitteessa uima-asu, pyyhe, virvoitusjuomia ja tarvittaessa turistikartta.
Tiiätte homman nimen, ajetaan kilpaa ja sit saunotaan ja uidaan yhdessä. Paikalla myös mukavat hengailutilat jos ei löylyhuoneesta piittaa, no stress.

!Kilpa alkaa klo 18!
olkaa hyvissä ajoin yleisen järjestyksen takaamiseksi ja onhan siinä hyvää aikaa ihailla hämärtyvää kaupunkia ja rupatella kilpakumppanien kanssa.

kuvattiin toisella käellä tämmönen video, toimikoot teaserina.
ajojärjestelijä on ollut kentällä etsimättä kevättä ja sieltähän se löytyy

lauantaiks on luvatu aika kivaa keliä, nähään puolalanpuistos!

tuplii tulee

Turun kiva keli sai suunnitelmat pyörähtämään hieman eteenpäin. Aamupäivän ohjelma kestänee ilta-ajot Turussa. Eiköhän tää voida lukita.

Voin napata Weholan kyytiin matkalta.

oikein mukava video. :slight_smile: hiiohoi

hyvä video ja jätti oottamaan lenskarikuvaa! hommat isolla!

Onko toi saunotuspaikka salaisuus, vois optimoida tuon peltisemmän kulkuvälineen lähemmäs loppupaikkaa.


Myö ollaa tulos. Oon menossa lauantai aamula alottamaan aamun saunomisella KESKELLÄ TORIA. Kaverin vaalihäppeninki, ni meen saunoo sen kans. Siitä sitten ajelee ja saunoo. Ja uimaa ja sillee. Kivaaa jee.

Alkaa olee sellaista next level-valmistautumista tää Kotkan miesten touhu :slight_smile:

Minkähän pyörän sitä tällä kertaa hajottais :o

Voisiko joku takaisin helsinkiin matkaava foorumitoveri ottaa minulle yhdet kammet mukaansa sieltä Turusta ja tuoda hki? Yksityiskohdat PM.

kattos mies juna

naitsirK - 22:12, 23.3.2017 » Voisiko joku takaisin helsinkiin matkaava foorumitoveri ottaa minulle yhdet kammet mukaansa sieltä Turusta ja tuoda hki? Yksityiskohdat PM.
Onnistuu, paa yv:llä lisäinfoa. Toki oon vaan työpäivähelsinkiläinen, mut voin hoitaa jos ei parempaa tarjousta tuu.

Ai niin, nostin kesäpyörän orsilta ja aattelin tehdä keväthuollon sille (pumpata kumeihin ilmaa). Huomenna muuten mennään!

Jou onks tota

tympeemuija - 22:32, 19.3.2017 » lesotus-tason sauna sosiaalitiloineen
jossain kaljakaupan lähistöllä vai onko omakustannekaljaa vai pitääkö larppaa reppu täynnä bissee?