Nishiki Trim Master

Siirsin tämän sitten monivaihteeseen, kun tällaisen foorumin olemassaolosta sain tietää.

Ps, olen saanut huolestuneita yhteydenottoja palstalaisten äideiltä, heidän poikansa ovat kuulemma alkaneet kärsiä erektio-ongelmista sen jälkeen kun he lukivat vaihdepyörää käsittelevän tekstini.

Kadun pahoja tekojani ja menenkin tästä ruoskimaan itseni.

Taika-Kim - 12:52, 15.9.2017 » Ps, olen saanut huolestuneita yhteydenottoja palstalaisten äideiltä, heidän poikansa ovat kuulemma alkaneet kärsiä erektio-ongelmista sen jälkeen kun he lukivat vaihdepyörää käsittelevän tekstini. Kadun pahoja tekojani ja menenkin tästä ruoskimaan itseni.
Hauskaa.

Joo, siis mä en ehkä kauheasti jaksa tällaista, että jos joku alasta hirveästi ymmärtämätön tulee pyytämään apua, aletaan ensimmäisenä vittuilemaan. Ehkä olen vain tottunut liian hyvään, omien harrastusten foorumeilla on vähän eri meininki.

Että tervetuloa vain mukaan.

1 Like

Vittuilu on perseestä ja foorumi ei kyllä aina osaa toivottaa tervetulleeksi uusia. Mut tuollainen mukahauska takaisinvittuilu-uhriutuminen ei myöskään oo mitenkään cool

FF - 15:29, 16.1.2014 » EI TÄÄLLÄ IHAN MITEN VAAN VOI OLLA

Olet kyllä ihan oikeassa, tää ketjuhan olisi ihan kypsä poistolle nyt kun siirsin keskustelun toisaalle, mutta itse en voi näköjään tehdä sitä.

Taika-Kim - 12:52, 15.9.2017 » Ps, olen saanut huolestuneita yhteydenottoja palstalaisten äideiltä, heidän poikansa ovat kuulemma alkaneet kärsiä erektio-ongelmista
http://www.colbypearce.com/wp-content/uploads/2014/11/IMG_2406.jpg tota kokeilisin

Ja se on Nishiki Trim Master, ei shimano.