Night Ride torstaisin // HKI 8.8-->

naavaapuussa - 16:27, 12.8.2019 » Kiitos ajoista! Oli vauhtia! Pitäiskö tehä yöajot itä-helsinkiin myös joku kerta?
night ride x bikes'n'burgers?

nimim. azurelta tuli tämmönen bongaus: Vegan Food Box Finland | Helsinki

Tänään kokoonnumme jälleen. Sää lupaa aamupäivän rankkasateesta huolimatta hyvää, joten matala kynnys vetää tänää!

Katoin kans ton Vegan foodboxin mut se sulkeutuu aina 20:00 nii sinne ei taida night ridellä ehtiä: muuten vaikutti tosi asialliselta

Won’t make it today

täs olis viime viikon strava

Kiitos tehtävienhallinta, ite en osaa laittaa noita kuvia nii just hyvä et joku viitsi jakaa. :smiley:

Tänään ysiltä ajetaan taas: toivottavasti saadaan yhtä upeet reitit ja posset kuin edellisillä kerroilla!

alussa oli vähä sisuri ja koiran ulkoiluttaja säätöä mutta lopulta kaikki meni ihan hyvin

kova! ja Itään on menty ahh!

tehtavienhallinta - 23:11, 22.8.2019 » alussa oli vähä sisuri ja koiran ulkoiluttaja säätöä mutta lopulta kaikki meni ihan hyvin
Joo siis se oli kyl oikeesti härö hetki ku lähti perään! Hetken aikaa pelotti et oliks kaikki siel letkan perä päässä selvinny siitä iha fine. Onneks ei käyny pahemmin :D

Onhan siellä ihan ajettu kun 20min best oli päälle kolmeakymppiä.

Tottahan toki siellä ajetaan! Tällä viikolla ainakin omat täysittelyvoimat on semi kuitissa eli ajoa ei välttämättä aivan yhtä paljon (Toivottavasti kuitenkin riittävästi kaikille :D).

Ysiltä taas tavataan Dallapessa!

menos

Hei visa jos tuut ni tuo mulle mun rengasraudat takas

Hihittelin Ratatielle ennen kun valkeni että hitto Tiksissä, kotinurkilla. Hyvä meno.

Homma kiinnostaa ja kelejäkin ois viel. Pärjääkö jollain 20vähänpäälle km/h keskarilla tässä valjakossa?

keskari ilman taukoja tais olla jotain 25

Jouzer - 1:32, 31.8.2019 » Homma kiinnostaa ja kelejäkin ois viel. Pärjääkö jollain 20vähänpäälle km/h keskarilla tässä valjakossa?
jos oot kahden vaiheilla niin tottakai tuut!

: )

tehtavienhallinta - 2:24, 31.8.2019 » keskari ilman taukoja tais olla jotain 25
Joo kattelin et mun nopein 20km+ lenkki on ollut raivopäissäni 23km/h keskari, taidan hypätä mukaan seuraavalla kaudella. Oon siis tänä kesänä aloittanu lenkkipolkemisen ja pyöräki on varmaan banni listalla (Pure Fix Original)

En usko että ketään syrjitään pyörän takia, ehkä enemmän foorumiannin perusteella.