NIGHT AT THE VELODROME MA 18.7./HELLSINKI MEETS KEIRIN STREETS

Eiks toi velo mee ysiltä normaalisti kiinni? Ni enne sitä vois mennä ettei joudu sisäänki päin kiipee?

Kiipeily ihan hyvästä.

Sieltä takaa pääsee kiipeilemättäkin vai onko aita korjattu?
Mutta joo, ainakin itse aion olla paikalla jo aikaisemmin.

Oon menossa lämmittelee Sompasaunalle ennen ajoja. Ihan wikn wink vaan. Lianaohjaamo, kapeempaa rengasta ku viimeeks. Virläku sais pienempää takaratasta, ni varmaan pääsis täbhöö.

^Kuinka pientä kaipaat? Yritän tulla mestoille, mutta vähän epävarmaa vielä.

Mullakin varmasti jotain rattaita mukana.

No nyt ollu se vakio 48x17, ni 15 vois olla hjuva kokeilla. En tiiä onks 13 jo liiottelua.

Jos sust tuntuu et oot mua nopeempi ni 48-13 voi olla sun juttu :slight_smile: Omat välit esim 48-14. Voin kattoo jos löytyy kotoota ratasta.

josbanse - 8:07, 18.7.2016 » Jos sust tuntuu et oot mua nopeempi ni 48-13 voi olla sun juttu :) Omat välit esim 48-14. Voin kattoo jos löytyy kotoota ratasta.
No enköhän mie lähe vaan ajaa nopeempaa, ku mitä viimeeks ajoin :D
Frankton - 9:42, 18.7.2016 »
josbanse - 8:07, 18.7.2016 » Jos sust tuntuu et oot mua nopeempi ni 48-13 voi olla sun juttu :) Omat välit esim 48-14. Voin kattoo jos löytyy kotoota ratasta.
No enköhän mie lähe vaan ajaa nopeempaa, ku mitä viimeeks ajoin :D
Ajattelin vaan, että välitykseen saa jotain mittasuhteita. Sulle varmaan se 15 taakse on ihan hyvä veloväli.

Kiits siitä :slight_smile:

Mulla on 13t mukana

Saattas ehtii paikalle puol kybäks tai vähän sen jälkeen, kannattaako?

Tuskin sielä skabat tasan ysiltä alkaa, että eiköhän.

juu jos ysiltä vast mestoila niin eiköhän siin jengi kääntele takakiekkoja ja availe bönthöjä ekan 45min kuitenki

Joo ysiltä Josbansekin vielä teippaa rystysiä edellisen aktiviteetin jäljiltä.

Jep. Tavoite olisi saada ekat “kisalähdöt” siihen puoli kybän kohdille. Itse varmaan kasin nurkilla tonteilla säätämässä romuja ajokuntoon.

Jos tulee vettä iltapäivän/alkuillan aikana, niin mihin mennessä sen on loputtava ts. kauanko betoni kuivuu pienestä tai isosta sateesta? Velokauden 2015-2016 avaaminen kiinnostaa.

Puhutaan tän lämpösenä päivänä varmaan puolesta tunnista, enintään tunnista vaikka enemmänkin tulis.

Kävin velolla about seiskalta. Oli aivan litimärkä. Lähempänä ysiä sinne uusiksi. Nyt Woolshed ja yksi ruuccu.
Edit. Ajamisen kannalta kiva etteikauheasti tuule, mutta kuivumiseen se ei auta.