New GEN

Iikeli - 10:38, 24.5.2013 » Onks tää siis vaan kohtaamispaikka meille nuoremmille muotipyöräilijöille/hipstereille?
[tämä](http://www.yksivaihde.net/site/foorumi) on

Tää on juttu.

About kahden viikon päästä tapahtuu jotain. Kukaan ei vielä tiedä tarkasti, että mitä, mutta ehkä ajoa, ehkä verkostoitumista, ehkä ihmisten tapaamista, ehkä ntkt. Se on varmaa, että osa NEWGENistä oli korjaamassa pyöriä Korjaamolla Kierrätystehtaalla ja sai siitä tippiä. Tämä valtaisa tippilaatikko on tarkoitus käyttää hyvin ja porukalla. Suosittelen tulemaan, jos haluaa vaihtaa leiriä ntkt:stä t:hen.

Myöhemmin lisää.

Erik - 10:46, 24.5.2013 » Tää on [i]juttu[/i]. About kahden viikon päästä tapahtuu jotain. Kukaan ei vielä tiedä tarkasti, että mitä, mutta ehkä ajoa, ehkä [i]verkostoitumista[/i], ehkä ihmisten tapaamista, ehkä ntkt. Se on varmaa, että osa NEWGENistä oli korjaamassa pyöriä Korjaamolla ja sai siitä tippiä. Tämä valtaisa tippilaatikko on tarkoitus käyttää hyvin ja porukalla. Suosittelen tulemaan, jos haluaa vaihtaa leiriä ntkt:stä t:hen. Myöhemmin lisää.
Tästä mä tykkään. Erityisesti jos tästä tiedotetaan ajoissa - mikäli kyseessä on siis avoin tilaisuus.

Milloin Korjaamolla aloitettiin taas noi ropaushommat? oliks se 09 kun kun oltiin aiemmin rystyset verillä siellä?

Sori, me oltiin siis Kierrätystehtaalla Kaapelitehtaalla. Korjaamosta en tiedä mittään.

Mahtavaa, nyt saa ehkä paremmin öisin unta.

kotkan älläreihin eks je?

Mikä tää newgen juttu oikein on?

Lue pari viestiä ylemmäs, siinä mulle selitettiin.

newgen t-paita saattaa olla kesän juttu

Ne ketkä tietää tietää sen et newgen järkkää kohta kesäspektaakkelin audiovisualisessa muodossa.

pääsenkö joskus newgenin kanssa muussaamaan?

^ oon käyny vähä skouttaa mestoi fixycx 2 varten. Pitää syksyl järkkää ennenku syyskuus vaihtoo

milloin valmistuu new gen lyhytelokuva?

missä menee new gen raja?

jotka ostanu fiksin 2013 tai logannu yv.net vai hä?

syntyny kasaril?

lol pitäkää kerhonne

Mikä on tämä New GEN?

mannine - 23:51, 19.6.2013 » missä menee new gen raja? jotka ostanu fiksin 2013 tai logannu yv.net vai hä?
[s]pt[/s]

metmpt

mä en tiedä mut pablo tietää

negaatio - 23:53, 19.6.2013 » syntyny kasaril?
Odottamatonta, yhtään en osannut ajatella, että olisin New GEN:iä. :D

Toisaalta lienee mun kohdalla enemmän kiinni siitä, etten oo skenessä.

Mutta voiko siis oikeesti olla yli 30 ja New GEN:iä?

negaatio - 23:53, 19.6.2013 » syntyny kasaril?
<- iness skenes