Oottelin valoissa (ajoradalla) ja musa soi kuulokkeissa. Sellainen seesteinen hetki, mutta musa alkoi voimistumaan ja sit tajusin, että rummut pärähti käymään ja koko biisi, ja valot vaihtu. Musiikki kiihdytti vauhtiin. (I)Hanaa!
Ajellu tänä kesänä pitkästä aikaa fiksillä, ja eilen illalla kotiin tullessa meni viimenen iso mäki istualtaan helposti ylös asti, kun alkukesästä piti runtata seisaaltaan naama hiessä.
En oikeen arvannu mihi topsuun tän jutun laittas mut tää ehkä paras… eli:
Se hetki kun lukkiksilla kävelet nurtsilla, tunnet et nyt toinen jalka luistaa enemmä kö toinen ja lasket 1+1 = paskaa ja syvällä
Sitten kelaat et koskaan et laittanu niitä tarroja sinne kengän sisäpohjaan… darn
Lopunperin se hetki kun peset käsisuihkulla kengät sisältäpäin ja näät ku se kaikke töhnä lentää veke = se on se hyvä fiilis, kaiken lisäksi et teet tän kaverin taloyhtiön yleisveskissä. LOL
Vähiten harmittaa polkee himaan märällä kengällä.
And pics if ya dont believe
Jos ois tarrat varmaan vieläki kaivasin jollai hammastikulla kakkaa. Mutta en.
username checks out
Töissä iltaseiskaan ja kotimatkalla kivoja pikku polkupoikkeamia rollerilla Mukavan viilee syys sää ja kivssti hämärsi jo vähä takki ei ois ollu pakollinen, mutta hanskoja kaipasi repusta, kun oksat vähä raapi, mutta oksasempiin kohtiin riitti kapeenpi ote tangosta
Kiitos oulu trails 🫱🏻🫲🏽
Puolison pyörä oli hävinny lastenvaunuvarastosta ja ekana oli mielessä, että hän ois kauppaan lähteny. Pian kuitenki selvis, että ei tuo minnekkään kauppaan ollu lähteny ja vissiin yläkerran laitapuolenkulkija on napannu kulkineen mukaansa… Ravasin siinä treenien jälkee kaikki varastot ja autohallit yms koko talon kaikki raput mukaanlukien. Nooh oli vaan kauppasta tullessaan unohtanu saapuneensa pyörällä Olin jo kaivellu varastettujen pyörien kanavan jo valmiiks esille. Pitäs vissii uskotella toinen lukkopolkimiin, ettei vaan unohtas millä on tullu
ei se välttämättä auta. Olen lähtenyt Walton kävelykengillä kun mulla oli lukkopolkimet.
Ah siis! Poljin sumussa kohti työpaikkaa, korvissa Queen, kipakka välitys eli hidasta pyöritystä kovassa vauhdissa, ei ketään missään, tuntui kuin oisin joku muinaisten aikojen hai joka lipuu hitaasti meren syvyyksien halki. Ja sit lähti Another One Bites The Dust soimaan, uuhh.
edessä ajava pyöräilijä näytti suuntamerkin
mopoajelija ajeli nätisti ja ootti omaa vuoroaan ohitukseen
pakukuski ei väistänyt minua oikealta tulevaa, meni parkkiin heti kohta ja ajoin viereen niin ikkuna oli jo auki ja kuski pyyteli pahoillaan anteeksi kun ei huomannut minua, sanoin vaan ok kiitos ja jatkoin matkaa
ei siis tapahtunut mitään mistä olis voinu rageta, oispa tällasii ajopäiviä enemmän