Ne hyvät fiilikset!

Tällaset alkukesän aamut ja mun anchor njs :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Näin harvemmin juuri mitään nokosia ottamaan kykenevänä: tunnistin väsymystilan, menin sohvalle pötköttää ja otin tukevat päikkärit ekaa kertaa hyvään toviin. Herätessäkin vielä sen verran unihiekkaa simmuissa että tuskin vaikuttaa yöuniin

3 Likes

Taitaa olla #HEL400 hiekkaa…

1 Like

No jaa, ei tullu sitä varten juuri valvottua :sunglasses:

Päätin että tää on nyt se kesä kun harjottelen träkständiä. Ihan sama opinko mut harjottelu on kivaa. Jotenkin kun töissä mun pointti on se et oon asiantuntija mun aineessa, niin on aivan älyttömän vapauttavaa olla ihan huono tässä asiassa mitä nyt harjottelen.

9 Likes

Ajaispa joku yyveeläinen sattumalta ohi ja luuri kädessä niistä risteyksistä, missä onnistun träkständää ilman käsiä sen 1 - 10 sec… Harjottelu kans käynnis :raised_hands:
Lapsellisesti ei malta olla kattomatta ympärilleen ku onnistuu.

11 Likes

Kyllä siitä aina tulee spandexsetien yhteislenkillä hyvä fiilis, kun valoissa kymmenen muuta kuskia alkaa klipsauttelemaan jalkaa irti ja liikkeellelähtiessä hirmu kohellus, ja ite vaan coolisti ständäät ja ammut valoista kuin raketti, kun valot vaihtuu. :sunglasses:

Et kannattaa se opetella. Joskus jopa joku ihan random äijä kehaisi ääneen taitavaksi, kun ständäilin kylillä ilman käsiä kaveria ootellessa.

9 Likes

Ite träkständään vain, jos vieressä on lasiseinäinen rakennus.

6 Likes

En osaa trackstandata kovin hyvin, mutta pari kertaa on vähän vastaavaa nautintoa saanut siitä, että on tullut suoritettua niin valioluokan sisurin vaihdot tien päällä, että sivulliset on tulleet ääneen ihastelemaan.

6 Likes

Tubeless-asennus pitää vihdoin ilmaa. Lähdin töistä improvisoidulle lenkille suomirockin soidessa korvissa. Lenkki sitten venähtikin 66km mittaiseksi. Pyörä se vain eteni ja jalat jaksoi veivata, vaikka sykkeet ja vauhti olikin reilusti kovemmat kuin yleensä tän mittasila lenkeillä. Nyt onkin sitten hyvä, ajanut olo.

3 Likes

Joo siis mun primääri motivaatio tähän opetteluun on se Paciuksenkadun ja Tukholmankadun kulman mitävittua-ylitys liikennevaloineen. Joka aamu harmittaa siinä koheltaa :grin:

Onks träkständittely mahollist muulla ku fiksillä? Onks se taaksepäin polkemisen mahollisuss ainut mikä mahollistaa tasapainoilun?

Onnistuu muillakin mut ei niin helppoa. Jarrua varsinkin etu- voi käyttää apuna ja vähän niinkun pomputtaa sitä vasten ni saa sen edestakasliikkeen. Vaikeesti selitetty, toivottavasti hokasit​:grin::v:t2:

1 Like

no onnistuu. Jyväskylän kävelykadulla oli joskus jopokisa, että kuka ajaa sellasen 4m matkan hiatimmin viivojen välissä koskematta jalalla maata. Voittajalle se jopo.
Pysähtymistä ei ollu kielletty, joten trakstandasin sillä jopolla siinä ja aika oli jotain 8min.

Sit ku menin lopuks kattomaan tuloksia, niin jopo oli jaettu jollekkin alle 2 min tyypille, koska eri tyyppi jakamassa jopoa ku kellottamassa ja “aateltiin, että 8min on joku virhe”

10 Likes

Tennari eturenkaaseen. Sillee on sinkulalla “träkständätty.”

4 Likes

“pyörää ei voi ajaa noin hyvin”
“pyörällä ei voi keulia”

hieno homma, helkama

6 Likes

Trials jorkki clarksonin ali selittää muistakin tasapainottelun apukeinoista ja näyttää mallia:

5 Likes

Jopolla ei selkeesti oo tajuttu träkständäyksen päälle.

En siis käytä fiksittömyyttä enää tekosyynä etten pysty träkständää. Toi jarrun kans kikkailu tuntuu järkevältä ja tavallaa sitä on jo vaistomaisesti tehnykki mut ei oo keksiny tota tekniikkaa.

Omat päivän hyvät fiilikset tuli siitä kun kun kaikkien pääaykoekiireiden yms jälkeen ehti taas antaa pyörille huomiota ja kävi pesemässä talven moskat konasta. Kyä kiiltää taas! Ei voinu kokeilla asbin kikkaa kun oli etulokari kii, vaikutti hauskalta.

1 Like

Oon vältellyt kaikenlaista monimutkaisempaa mekanikointia viime aikoina ja sitten se kynnys on vaan noussut ja noussut. Nyt kuitenkin siirsin jarrulevyn ja rataspakan lainakiekkoon, säädin jarrun asennon ja vähän vaihteita ja kaikki meni oikein hienosti. Todella tyytyväinen fiilis

17 Likes


1000/1000!
Korostetusti hyvä fiilis.

9 Likes