NCMC 2019 Göteborg 30.5.-2.6.

Kuka lähtee mukaan? Mä lähen scouttaan jo torstaina.

Göteborg kiinnostaa. Viimeks joskus '91 perhaps

Vois kyllä pari katkarapuvoikkaria ja 3,5%a

Mä kävin scouttaa jo toissaviikonloppuna, ähähää.
Juu menossa oon, ja kuulin luotettavalta taholta että asiallista pyöräilyaiheista matalan osallistumiskynnyksen perseilyä ja hauskanpitoa lienee luvassa.

Ois hauskaa lähtee. Pitää katsoa jos pääsee.

Kuulemma kisat on Majornan hoodeilla. Siinä on yks halpa hotelli vieressä: Hotell Kusten tjsp. Mun kokemuksen mukaan GBG o ihampaska hotellikaupunki, joten kannattaa varata ajoissa.

Eikös uhkarohkeet nykyään reissaa airbnbllä?

rohkeet reissaa reidellä, mukavuudenhaluiset hotelliaamiaisen kanssa ja sit loput on tuttujen nurkissa / kimppa-airbnb:ssä.

ite voisin tohon kategoriaan: loput sujahtaa, mikäli hytinjakajia ja junamatkan taittajia löytyis matkaseuraksi.

sysipaska ajankohta koska kouluvuoden päätös. en pääse.

Näissä eventeissä ollut tapana että joku nukkuu repussaan/lähettilaukussaan.
Oispa jo.

Vouhkaus vaikuttaa niin isolta, että taitaa olla omalla kohdalla myös “mieluummin olen töissä”-osastoa.

Aemilius - 20:56, 5.12.2018 » Näissä eventeissä ollut tapana että joku nukkuu repussaan/lähettilaukussaan. Oispa jo.
Kolkka on pitkään suunnitellut tällaista reppua.

Fiilis topikissa et tulevana vknloppuna ns. räiskyy, mut siis mikäli ymmärsin oikein nää on touko-kesäkuun vaihteessa 2019. Pitää khyl eka syödä vähä vihreit kuulia jouluna ja sit palata asiaan. Saatte_pitää siihen saakka ainakin.

early bird liput 250sek myynnissä nyt

On muuten kohta.
Iski yhtäkkii ihan saatanan hyvän fiiliksen päälle näistä. Oispa jo.

Hyvää kamaa tiedossa

jos hiilineutraali reissu kiinnostaa niin tukholmasta pääsee tosi mukavalla junalla göteborgiin sopivasti laivan mätibuffan päälle

Mutta eikö voi olla aika hankala saada pyörä junaan?

pabs - 10:17, 5.5.2019 » Mutta eikö voi olla aika hankala saada pyörä junaan?
mulla oli fillari mukana boksissa ja hyvin meni. eli samalla viissii fillari mukaan ku pendolinossaki

Justiinsa menin STO-GBG-STO sillä kolmen tunnin tosi mukavalla pikajunalla, iso soitinlaukku mukana. Niissä on hyvät tavaratilat. Kannattaa ostaa liput hyvissä ajoin ettei tarvii maksaa 50€ suuntaansa.

Rekattu on, mutta miten pääsen HEL-GBG.
Missä nukun?
Miten selviän?
Onko siellä jo kesä?