Nähty kaupungilla:

Tänään aamulla mietin, että mitä @tutam :ille kuuluu sinne kaukaiseen maahaan. Työmatkalla kotiin näin hänet Pukinmäen pellol. Vähän aikaa sai vetää ompulla perässä ja huudella TUMPIIIII. Kuinka iloiseksi voi ihminen tullakaan tämmösistä kohtaamisista.

16 Likes

Olen tarroja antanut pois n. 30 kpl. Saattaa olla kuka vaan :slight_smile:

Kiitos!

2 Likes

Hei sinä pitkätukkahenkilö Omnium cargolla Viikin arboretumin liepeillä, menit ohi, kurvasti CoolHeadin pihaan. Vahvasti pinnakortitettu takakiekko sulla. Moi vaan siis, unohtu protokollan mukaiset huutelot.

1 Like

Yhdennäköisyys voi hämätä, mutta sehän oli omniumin sijaan oli rolleri crustykeulalla. Meinasin siinä jotain huikata ja jäädä juttusillekin, mutta sitten alkoi kuumottaa etten ehdi hakea kaljoja ennen treenejä. Moikat näin jälkikäteen!

3 Likes

Oliko @Lammy ja cinelli noin 16:30 maissa ajamassa Vantaan joen rantaa Pukinmäen kohdalla?

Moi vaan - minähän siellä! Millä olit itse liikkeellä?

Ompulla olin juuri ylittämässä siltaa.

1 Like

Eilen naapuripubin eteen kurvasi nightriden näkönen poppoo!

3 Likes

Kävelin tänään viiden pintaan haarukanluovutustilaisuudesta kohti Kampin hirviötä kun ohitse lipui hitaasti päänkääntävä pienehkö alumiinivärinen phiksy jossa Wounduppi keulana. Huh. Päivää näin jälkikäteen. Onko pyörä foorumilla?

Jooo meikä! Moikku :wave: Ja on jooo vigorelli proto ama on olemas.

1 Like

Okei nonni sori en tunnistanu. Vaikuttava tsygä! Menny ama ihan ohi, plus eihän siellä ees ole woundupillista versiota nähtävissä!

Kasin kieppeillä kuski mustalla sinkulalla Raksilassa valoissa oottamassa omaa vuoroo. En oo monesti bullista nähny livenä, jos kertaakaan. Keep on rockin’ :sunglasses::call_me_hand:t3:

Olipa jees. Täysiit, tais olla jopa eka kerta, Mikkelissä viiden hujakoilla urpolassa (hietakatu).

1 Like

Upee musta Motobecane-sinkula p-haagassa/lassilassa

Läpyt vaihdettu @hiipiva_lohivoileipa & @kappa kanssa Triplan holleilla jee! Olin just palaamassa Lidlin ihmeellisen valikoiman ääreltä laukku täynnä hyvää.

4 Likes

Nähty kaikkii ihania ihmisiä älläristartissa :slight_smile:

9 Likes

Oli mukava törmätä @Aemilius ja kiitti startti tsempeist! :blush:

2 Likes

Tuskin yhtä iloiseksi kuin mä. Nasta olla bäks Päähesalassa, ja oli muuten eilen hauska nähdä älläreissä tyyppejä. Mm. @Aemilius xen, @pabs in, @Carl in ja Leeroyn.

Sitten tossa viime viikolla tais joku päivä Puotilassa tulla vastaan @normaali , jota en yhtään tunnistanut, ja heti perässä @nina . Moikka!

9 Likes

Kannuskoskentiellä kouvolassa äskön kaks kiinteävälitteistä retkeilijää. Täysit jäi kurkkuun. Moro tääl netis!

Edit. Tänää uudestaan samat! Missä olitte yötä?

4 Likes

On muuten aivan 100% prime rando gravel pätkä siinä, ja Taikinakosken laavu aiettä. Toivottavasti fiksaajat nautti!

5 Likes