Naamakarvoitus

Itsekin tuli hankittua veitsi viimein ja pakko sanoa, että ei tarvinnut pettyä. Yllättävän helppoa ja nopeaa vaikka harjoittelua vaaditaan vielä älyttömästi.

Ajattelin antaa kasvaa.

Movember !!

^ Jep, sitten seksiä pitäis saada helpommin.

Ai vittu movember. Tarttis varmaan. Kuvia kehiin?

viime marraskuun lopulla ottamani omakuva oli kuin suoraan jostakin Jammu-sedän rikostoverit -albumista.

Tää on ihan totta. Sängen pituuden ja keskinopeuden korrelaatio on suora.

Mistäs edullisesti partaveitsi ja tilpehöörit? Höyläys vituttaa.

Viiksitangon ja viiksien muotoyhteys on selvä mutta löytyykös muista pyöräilytermistöstä tai viiksimalleista yhteyksiä, anyone?

tämänhetkinen tilanne

ei saatana, en varmaan enää ikinä aja partaani tahi viiksiäni pois. rumasta miehestä tuli vielä rumempi. mut toisaalt, oisko täs aerodynamiikkaa paranneltu?

MoBro.co/thesharkman

Odie - 12:08, 1.11.2012 » Viiksitangon ja viiksien muotoyhteys on selvä mutta löytyykös muista pyöräilytermistöstä tai viiksimalleista yhteyksiä, anyone?
http://images1.excelcycle.com/images/D/fsa-components-sl-k-stem-black-front.jpg

http://imagesnoise.com/images/Charlie%20Chaplin%20Images%20and%20Wallpapers/4.jpg

^ontuu…

Mutta tällä kaverilla on paremminki ratadroppi:

http://www.mikeodom.name/wp-content/uploads/2007/01/paul_sr.jpg

Mä voisin suorilta lahjoittaa sen satasen pallisyövän tutkimiseen, että joku EI kasvattaisi niitä räkäjarruja.

konkeli - 13:19, 1.11.2012 » Mä voisin suorilta lahjoittaa sen satasen pallisyövän tutkimiseen, että joku EI kasvattaisi niitä räkäjarruja.
Onko moni karvan kasvattaja lahjoittamassa hynää?

Mä olen ymmärtänyt, että Mowemberin idiksenä on nimenomaan karvaa kasvattamalla hankkia kasvatuksen rahoittajia, ja sitten lahjoittaa kerätyt fyrkat. Saatan toki olla väärässä, mutta jos tämä on kerran vuodessa pidettävä kuukauden mittainen kalapuikot awareness month, niin sit se vasta hönöä onkin.

Aiemmin Movember on ollut nimenomaan kampanja tiedottaa ja kertoa kivessyövästä sekä kerätä rahaa kivessyöpätyöhön. Nyt ne puhuu sivulla lähinnä miesten terveydestä.

Monelle kamppis näyttäytyy just globaalina viiksienkasvatusrallina, mutta perusajatuksena on kumminkin kerätä massia sekä kasvattajilta että kasvattajien kavereilta kivessyöpätyöhön. Viiksien kasvattajat toimii ikään kuin kampanjan kävelevinä mainoksina ja puolestapuhujina.

Erik - 14:10, 1.11.2012 » Aiemmin Movember on ollut nimenomaan kampanja tiedottaa ja kertoa kivessyövästä sekä kerätä rahaa kivessyöpätyöhön. Nyt ne puhuu sivulla lähinnä [i]miesten terveydestä[/i].
Kun olen tuota Livestrong-paskan "awareness pelleilyä" katsellut tässä viimeaikoina, niin kovasti kiinnosti mihin nämä rahat kuluvat.

Paljon paskanjauhantaa ja epämääräistä löpinää, mutta yllätys yllätys SUOMEN MOVEMBER-osasto vai mikä sen nimi nyt onkaan, lahjoittaa hynät Syöpäsäätiön eturauhassyöpärahastoon, joka tukee SUORAAN ETURAUHASEN SYÖVÄN TUTKIMUSTA.

Kasvatetaan käänteisviikset siis protestiksi. Kalapuikkojen kohdalle tyhjää, muuten täys rehotus koko marraskuuksi.

Ninjaedit. Lisää sarkasmihymiö.

Edit#2. http://mobro.co/karmolis

Voi ei, menin eilen ajelemaan parran ja viikset pois. MITÄ MÄ NYT TEEN?
hapl plx.

Selvittelin myös vähän tarkemmin tuota lahjoituspolitiikkaa.

Sivulla sanotaan, että “Suomessa kerätyt varat lahjoitetaan Suomen Syöpäjärjestöjen käyttöön sekä Euroopassa tehtävään tutkimukseen, joka tukee Global Action Plania.”

Tarkemmin sanottuna rahat menee Suomen Eturauhassyöpärahastoon ja tuolle Global Action Plan -järjestölle/säätiölle. Sitä ei kuitenkaan kerrota, että mikä on näihin osotteisin menevän rahamäärän osuus. On myös hieman hämmentävää, että Eturauhassyöpärahasto kertoo käyttävänsä 80 % rahoista tutkimuksen tekemiseen ja 20 % asiantuntevaan neuvontaan. Mikäli näin on, kyseessä on ainut rahasto millä ei ole hallinnollisia kuluja lainkaan tai sitten tämä kampanja toteutetaan täysin muiden tulojen varassa.

On nämä rahankeruuasiat aina jänniä. Näissä pitää olla ihan mielettömän avoimena, mikäli haluaa katkaista kaikilta huhuilta ja epäilyiltä siivet.

^ nii siis tosiasias ei voida varmaan koskaan tietää satavarmuudella mihin ne massit on menossa, ellei kuuluta ns. sisäpiiriin, jotka hoitaa ne juoksevat asiat. ite oon miettiny että kyseessä on enemmän kampanja, jonka tarkoituksena on edistää näkyvyyttä eturauhassyövän todellisuuteen. ja toisekseen pitää hauskaa, koska viikset on joskus vaan viikset.