Myyty

Myydään minulla yli 15 vuotta ollut Tunturi Kayapo street. Kaikki muu paitsi takarengas on alkuperäistä, toimivaa ja kunnossa! Ultralight plasmahitsattu runko, koko käsittääkseni c-t 585. Väri matta punainen. Alkuperäinen Nitrox penkki on myös ehkä!

Oso

tarjotaan nyt vaikka vitonen viikossa perjantaisin.

Hei!

Montako viikkoa ajattelit maksaa? Vaikuttaa merkittävästi loppusummaan

Kyllä mää tosta maksan 7e kahdesti viikossa yhden viikon ajan.

3€ kahden viikon välein, kolmen kuukauden ajan, mutta vain parittomina kuukausina.

Ei varmaan tuolla viedä lähde…

eliq hinta näkyviin

palsta:

kylvää. niittää.

http://www.fillaritori.com/uploads/monthly_2018_01/E79D2F02-D511-4B44-A68F-B48AF42CB93C.jpeg.3225e65147ded06a965e4819783fa8d0.jpeg

Kiitoksia!

100€? Joa tuntuu kalliilta niin saa tarjota!

onko tää muuten ns. suoraan ajosta?

Satunnaisesti olen viime aikoina ajallista. Pääasiassa seisonut varastossa. Kuvassa suoraan käytöstä eli ei ole pesty eikä puunattu!

Tuntuko välillä, että valut penkistä?

Tuntuuko, että pyörä olisi voinut olla helpompikin myydä?

Siisti biek tho.

Eipä oikeastaan? Erikoisempi vekotin on aina vaikeampi myydä.! Kyllä vanha, erikoisempi tavara aina ostajan löytää!

Moi onx tää se perjataitopsu.
onx tääl ketää mimmei

terov - 16:54, 12.1.2018 » Eipä oikeastaan? Erikoisempi vekotin on aina vaikeampi myydä.! Kyllä vanha, erikoisempi tavara aina ostajan löytää!
Pakko tarttua...erikoisempi? Eiköhän noita Ole torit pullollaan. Ysärillä kyseisiä pyöriä on myyty monia tuhansia. Kun mtb buumi oli valloillaan. Sanoisin että jos osasarja (alivio) olisi esim. Xt niin myynti satkulla menisi kyllä. Tuosta ei mielestäni oikeastaan voi käyttää kuin rungon.

E: ja joku nyt tästä ehkää tuohtuu sanomalla että et tiedä näistä mitään…sekin voi olla mahdollista!

Lakimies84 - 19:22, 12.1.2018 » Ysärillä kyseisiä pyöriä on myyty monia tuhansia.
Varmaa tietoo?

Hei lakimies84! Kuten sanoin jo aiemmin, tarjotakin voi jos hinta tuntuu kalliilta. Minä löysin torista myynnistä yhden, joka on selkeästi huonommassa kunnossa. Mutta onhan noita varmasti 15 vuotta sitten paljon myyty, mutta hyviä on jäljellä vähän! Ja eräänlainen klassikko tämä lienee? Suomessa valmistettu rautaruukin teräksestä, näin luin polkupyörä foorumeilta.

Mutta kiinnostus kyllä yllätti, ostajaa ei vielä ole tullut!