myyty

myydään nyt tämäkin sitten. saatana. kaikki mustaa.

*hope pro 2 evo -levarietunapa (32h)

*h+son archetype -kehä

*dt compit 3x

*dt:n messinkinipat

*hopen laadukas pikalinkku

*gorillateippi

käytännössä uudenveroinen etukiekko, joka ostettu pari viikkoa sitten foorumilta, tarkistusrihdattu & kiristelty hieman. vaikuttaisi siltä, että voisi toimia tubelessina, mutta en ole ehtinyt kokeilemaan.

just se monikäyttöetukiekko, jolla selvittää etujarrufiksailut, levarikrossit ja jopa iisimmät maastot.

140e noudettuna kumpulasta tai +pk muualle suomeen.

->pm/kidscientifik[ät]gmail.com

any takers?

noita hopen naabeleita mulla pyörii jo kahdessa fillarissa ja hiton hyviä ovat olleet. helppo modata kaikille akselistandardeille ja varaosia löytyy hyvin ainakin foxcompeista. myös kehä silkkaa parhautta: nätti, matala aeroprofiili, kohtuullinen paino + 17-millin sisäleveys.

myyn, koska pelimerkit ei riitä haussa olleeseen levarikeulaan.

uuden harmaan 23-millisen paselan kanssa 150e.

e. olin näköjään postannut myöhäisemmällä kellonajalla viikko sitten - eli täyttä 7 vuorokautta ei tullut täyteen. sori.

Jykylän pojat tietää miten tosta saa askarreltua asiallisen takakiekon, vaikka skidi ei ISO6 fiksailuja sporttaakaan.
Ihan vaan tiedoksi.

kid_scientifik - 17:01, 16.6.2015 » olin näköjään postannut myöhäisemmällä kellonajalla viikko sitten - eli täyttä 7 vuorokautta ei tullut täyteen. sori.
-10%?

ite ajattelin:

laitan tonicciin levarikeulan & tartten etukiekon
laitan gunnariin levarikeulan & tartten etukiekon
laitana xc-maasturiin kesäsliksit enkä jaksa pulata maastotubeless-hommia edes-takas, eli tartten etukiekon

ja tosiaan takakiekoksi kovertointikin onnistuu.

maastohommiin vielä pro tip: sorvauta toikalla pikalinkkuholkit ysimillisiksi & jäykkyytä etupää swissin normihahloon menevällä läpipultilla. win.

ootteko ihan varmoja, ettette tartte?

zuumailualttiita kuvia:

1
2
3

ok, ehkä mä jaksan postiinkin laittaa…