MYYTY: XB3 miesten sporttipyörä

Neuvostoliitossa valmistettu miesten herraskainen sporttipyörä. Kolme kertaa paksunnettua valurauta putkea, todella painava mutta kun saa liikkeelle niin kulkee kuin höyrytraktori.

Kaikki laakerit avattu ja putsattu. Laakerit niin smoothit kun vaan voi odottaa eli suht ok. Maalipinnassa pari chippiä mutta ei dingejä tai dongeja, pesty ja vahattu.

Mitat, pysty 57 vaaka hulppeat 65. Hinta 100€. Sijainti Kotka.

Tiedustelut PM.

Enemmän kuvia tuolla.

Noita saa kuulemma halvemmalla.

Eikait taas pidä pistää poppareita tulemaan.

^Okko jo löytäny sitä omaa lempparia, tullu varmaan viimeaikoina jokuset popparit sielläsuntäällä valmistettua itse kullakin kun on nykymenoa foorumilla tullu katottuu.

Mut joo ostaisin varmaan tohonki hintaan jos ois 54x54 koska neuvostoliitto.

Ukraina! Kai.

USSR-kesä2014

kimbe - 21:25, 8.4.2014 » Noita saa kuulemma halvemmalla.
Meinasitko lihansyöjä et esim. biltemasta vai? Itseasias Krusi aikoi pyytää vähemmän, mut sanoin et huntti on varmaan ihan jees. Kyl mä sen maksaisin ihan mielelläni, jos mielenkiintoa olisi. Ihan hyvän fiiliksen polkupyärä toi on, ja noilla putkivahvuuksilla ikuinenkin vielä. Noi paskat kuvat ei anna oikeutta.

Ootko Ismo koskaan kuullu sarkasmista?

Ootko zigo koskaan kuullu kimben kuorsaavan sun sohvalla? Mä olen.

Hyi. En kyllä usko, että oot sitä mun sohvalla kuullu.

Hahaha, ais stana. Jäbä voitti. :slight_smile:

JES! gg :slight_smile:

kimbe - 21:25, 8.4.2014 » Noita saa kuulemma halvemmalla.
zori OT mutta en myy noidalle sen halvemmalla.

Vahvoja servauksia tässä topsussa.

Mä ostin tämmösen kerran 40e plus postit. Tosin nahkasatulalla ja droppitangolla. Puunasin, huolsin, öljysin ja laitettiin vielä nahkaset tankoteipitkin. Möin satkulla. Ostaja tyytyväinen.

Miks mulla on sellainen olo, että ei kannata lähtee Kotkaan kurkisteleen…?