Myyty: Vitus Vee-1 29er sinkula (Helsingfors)

Ostin / vaihdon itselleni tämän elokuun alussa (foorumilta, käyttäjä molekyylilta) ja nyt sen vuoro on siirtyä uudelle omistajalle.

Runkokoko 19" – itse olen 184 cm korkea, ja on ollut todella hyvä koko fillarilla. Eli ±5 cm siitä ihan ok pituus.

Entinen omistaja oli tuskin ajanut fillarilla, itse olen käyttänyt sitä työmatkoihin reilun kuukauden, syksyn alussa, muutoin säilytetty pyörävarastossa. Edelleen siis hyväkuntoinen.

Speksit: http://www.vitusbikes.com/urban/vee-29-2012

Mielipide: Bikes, Bike Reviews and Bike News - BikeRadar

Tuosta on sittemin vaihdettu tanko. Minulla on kiinni NS Bikes Aerial-polkimet jotka mielellään pidän ellei ostajalla ole jotain ehdotusta näistä.

MYYTY: 320 € (huomatkaa taktinen tinkimisvara!)

Jea, mut voi poistaa varauslistalta, jos tulee tai ei tuu tai jaksaa odottaa et joku ehkä joskus saattaa käydä kattomassa et miten käy ni mokomin. Massit polttaa taskussa joten käyn ostamassa kaupasta uuden →

Mitä ihmettä? Ilmoitus laitettu 1.11. ja laitettu että varattu 11.11. asti + pari päivää lisää.

Pari päivää ymmärtäisin tai että vedettäis sit kokonaan myynnistä, mutta kyllähän se nyt on että se joka ekana iskee rahat pöytään saa tuotteen ja se jolla ei ollut rahaa jää nuolee näppejään.

chribben foorumiaktiivisuuden perusteella veikkaan että runko on mahdollisesti myyty, iloisesti unohdettu päivittää ilmo sekä kertoa tästä jonossa oleville.

Jos taas tilanne on se että tosiaan varataan kaksi viikkoa, niin kait siihen löytyy oikeus vaikka en näe mitään järkeä…

Päivää, ja kiitos ohjeistuksesta.

Eiköhän se @Pocky ole niin että myyjä myy jos haluaa ja kenelle haluaa? Tämähän on kirpputori, ei mikään huuto.net?

Anyhoo, olen ollut yhteydessä tyypeille jotka ovat tiedustelleet tästä että pyörä on varattu. Ja pidän sen sille ekalle kaverille varattuna vieläkin. Se on tuttu kaveri, joten siitä syystä jatkan varausta vaikka se hermostuttaa foorumilasia. Ja kirjoitan varattu, koska en ole vielä saannut fyrkka. Periaattessa tämä kuitenkin on myyty, mutta ennen kuin tavara on minun kellarista hävinnyt ja lompakko sen myötä saannut lisää ympärysmittaa, se on pelkkä varattu.

Valitan jos se saa verenpaineen nousemaan.

äst, ei mitään. verenpaine ei noussut mutta kommentointi osoittautui turhaksi.