MYYTY/VAIHDETTU: Vaihdetaan napapari, myydään Karhun tennarit

Vaihdetaan: Planet X Pista Track, mustat navat kirkkaaseen napapariin. Done.

[s]Myydään: Karhu Originals Champion -tennarit, US 9,5. Käytetty pari kertaa jaloissa ja sillonkin kuivalla säällä. Tuoksuvat uusilta, joten mainostaisin näitä lähes bränäreinä. Itelle valitettavasti liian suuri koko. Voin kuvitella miten hyvin tossut sopii häkkeihin ja kesän retroilu-rientoihin. Lisää Karhun sivuilta.

50 €. 20 €[/s] Done.

Extra-artikkelina: Stylophone. Käyttämätön. Saa tarjota, jos kokee haluavansa/tarvitsevansa. Linkin takaa löytyvällä videolla vilahtaa myös kuntopyörä. Jos Torspo ei tätä ota, menee B-veljelle.

Tavarat Helsingissä. Nouto sekä postitus onnistuu. Postitettaessa ostaja maksaa postimaksun.

Edit: Pienemmät kuvat.
Edit 2: Kaikki kamat menny, kiitoksia kovasti. Sumplitaan vielä vaihdanta, niin homma on purkissa.

Paljos pyydät tosta stylophonesta/mihin vaihdat?

^ Kahdella kympillä sen saa. Mieluusti ottasin myös rahan sijaan vastaan käyttötavaraa. Tarvetta on ainakin kirkkaalle 60-100 mm:n ja 25,4 clampin quill-stemmille sekä kirkkaalle riserille. Kalloy/SR/Biltema/noname, kaikki peruskama kelpaa hyvin.

Voin tuoda vekottimen huomenna Siltaseen. Sillä voi sitten säveltää vaikkapa eeppisen kerhotunnarin.

Aikuisten tekemät lenkkarit! Monta plussaa.

Mites pullo kirkasta :slight_smile: käyttötavaraa parhaasta päästä

Kirkastaa mielen ja raikastaa suun? Kyllähän tuo sopii.

Ota mukaan kolme kappaletta AA paristoja, niin pystyt vielä varmistamaan, että kaikki on kunnossa. Miulla, kun ei oo paristoja kiinni siinä toosassa.

Ilmottaudun jonon jatkoksi, jos stylofooni ei kelpaakaan Torspolle.

^ Otan Stylophonen mukaan Siltaseen, jos ei mene, niin sitten on vapaata riistaa.

^^ Kylläpä on huokealla lähteny tennareita! Nämä monot on ostettu pari-kolme vuotta sitten Joensuusta, en tiedä josko myös Prismasta, jonka jälkeen ne on päätyny miulle lahjan ominaisuudessa. Koska näyttää kuitenkin siltä, että hinnoittelumekanismini “hinta sellaiseksi, millä tossut itekin ostaisit”, perustu vääriin arvioihin, lasketaan monojen hintaa 60 %. Nyt tossut saa tuolla kahdellakympillä.

Kerpele, kun ei ole karhut oikean kokoiset. No, mulla on käyttämätön haluamasi napapari. Kai mä ne voin vaihtaa jos se jonkun onnelliseksi tekee. Saa kai nuita lisää jos väkisin joskus kirkkaat tarvitsen. Ens viikon loppuna stadis. Voin ottaa naabelit laukkuun.

Laita villasukat jalkaan, toimivat talviajossa. (Taidan kokeilla tuota itsekin, jos oisivat sittenkin oikean kokoiset…)

Laitan PM:llä puhelinnumeroni, niin saadaan navat vaihtoon.

Noi tennarit on erittäin hyviä, suosittelen kyllä. Mutta en vitussa talviajoon, niistä tulee vesi läpi heti ja pysyy.

Takaheijastimesta mulla on sellaset kokemukset, että toinen irtoo ja toinen pysyy ikuisesti. Näin ainakin kolmissa Karhuissa.

^^jeh, ja sitten ahdan ne mun nelikutosen kanoottiin. Saattaa olla aika viileetä kyytiä. Vaihellaan navat.