MYYTY: UH Cro mo 57 cm a.k.a. Crimson äpärä (Turku)

Tää leikataan seuraavaks.Parempi kolme pyörää ajossa kuin neljäs varastossa.

Crimson äpärä runkosetti. Jotain speksejä löytyy täältä. Ja jotain AMA-langasta.

Paskoja puolia: keskiö vois olla inan verran ylempänä koska flätit on mahdollista saada kolahtamaan asfalttiin jos oikein yrittää. Samaten takapää on muotoiltu vammaisesti, koska mun mielestä siinä pitöis olla tilaa isommalle kuin n. 40-milliselle renkaalle. Mutta ei oo etupääkään ihan viimosen päälle, haarukka on hitsattu kieroon, joskaan sitä ei ajossa huomaa sillä akseli on kuitenkin vaaterissa takapäähän nähden. Ja koko hökötys on saatanallisen ruma & painava.

Hyviä puolia: My good friend chinaman on ilmeisesti kopioinut todella toimivan geometrian, sillä vekotin on ihan hiton hauska ajaa. Toimii mainiosti kaupungissa, keulii ja barspinnaa kuin itsestään (kolmen yuanin ohjainlaakerin avulla 3600 asteen spinnit onnistuis jos vaan osais) ja taipuu todistettavasti myös maastoajoon. Nähty on. Kokeiltu on. Laitteessa on myös hienot itse tehdyt decalssit, jotka valitettavasti alkaa pikkusen jo irtoilemaan. Mitäs vielä? Tynkästemmillä laite lienee sopiva yli 180-senttisille henkilöille.

Tässä vaiheessa en lähetä, kattoo jos joku paikallinen hakis pois viemästä tilaa. Voin myydä myös osissa, mutta runkosetin täytyy lähteä ensin, koska rungon paikka ei oo sängyn alla tai parvekkeella!

Koko roska (lukuunottamatta polkimia ja jokseenkin kuluneiden Kenda SBkasien kanssa) 210 €.

Runkosetin hinta (runko, keula, ohjainlaakeri, satulatolpan kiristin, 103 mm keskiö) 85 €

Allaolevat hinnat on listattu siksi että siitä voi vähän katsoa, paljonko mä pyytäisin noista irto-osista. Ja mä en oo sit maailman ahnein mies.
Kampisetti (Shimano Exage 300 kammet, Sinz 3/32 / 37T ratas) 15 €
Ohjaamo (Funn Grippa 45 mm, NS Bikes Jalapeno → 660 mm, Salsa Juegos del Fuego lukkogripit) 50 €
Kiekot* (Formula naabelit, Mavic CXP22 kehät, 17T Halo ratas, jotkut leimatut ketjunkiristimet 70 €
Satula+tolppa (SDG I-Sky, SDG I-beam → 280 mm) 30 €
Ketjut (KMC710SL, ok-kuntoiset) 10 €

*takanavan laakerit rohisee, mutta uusia saa paikallisista laakerikaupoista noin kympillä. Yleisesti ottaen osat on enintään puol vuotta vanhoja, lukuunottamatta kampia, joilla on todnäk enemmän ikää kuin suurimmalla osalla foorumin käyttäjistä. Mutta stiil is riil beibit :slight_smile:

Nytkö se 29er on tilattu?

29er? Mikä? (jotkut saattaa nyt ajatella että vastaukseni takana on häikäilemätön ja laiton myynti-ilmon uppaus)

Mutta ennenkuin moderaattorit deletoi mut ja foorumipoliisit raivostuu, niin haluaisin mainita että siinä kun aiemmin runkosetin hinta oli periaatteessa 100 €, niin nyt se on 85€, vaikkakin ilman kampia joten periaatteessa 10% hinnanalennus toteutuu*. Hinnat ja speksit on myös tarkennettu sekä kuva on uusi.

*nuo kammethan oli mulle ilmaiset, ja ratas tais olla uutena jotain kympin, joten…käytettyjen palikoiden arvo olis kuitenkin aika pieni? Sotkeudun nyt sitten lopuks vielä omaan näppäryyteeni.