MYYTY: Señor Carlos

It is a truth universally acknowledged, that a single-speed man in possession of a good steamroller ain’t in want of no other bike. Or dunno.

  • Veijo Austen Surly, Ride! & Prejudice (1813)

Vaikka pidän Carloksesta kovasti, koko ruumiillani suorastaan, en ole vuoteen polkenut sitä. Joten, myyntiin menee, koska muutto, järkeistäminen ja se, että ajan yksinomaan rollerilla, joten muuta pyörää en vain tarvitse.

Eli, tästä kesäksi Carlos kaveriksi. 500 euroa ja täts it

  • runko: Carlos (täsmennyksellä: “Super”) vaaka: 54 (c-c), pysty (c-t) 53 (satulaputki 26 mm)
    • rungossa normaalia käytön jälkeä ja kulumaa, mutta ei ole dingoja tai muuta ikävää
  • keskiö: patruunakeskiö, joku tavallinen (ehkä Sun Race): BSA
  • ohjainlaakeri: 1" BLB (kierteellinen)
  • stemmi: Cinellin ratakannatin* (tarkempi selostus alla!) (130 mm (c-c), 26 mm)
  • tanko: 3ttt ratadroppi (26 mm)
  • jarrulaite: kahva joku nimetön ja länget Dura-Acea kun taas jousi ja pultit torakoitu ylijäämäjarruista
  • tolppa: nimetön 26 mm
  • satula: Turbo (uusiotuotantoa)
  • kammet: Andel 165 mm; 46h eturatas
  • takaratas ja lukkorengas: Surly, 17h
  • kiekot: Novatecin navat ja minulle tuntemattomat kehät (NKOTB kasasi)
  • navan kierteet: fix/fix – kierteet kunnossa
  • kumit: Panaracer Pasela 25 mm
  • ketju: Sram PC-1
  • keula: BLB

Stemmi-asia:
Kyseessä on siis Cinellin ratastemmi, joka on alunperin ollut musta, mutta josta joku edellisistä omistajista on “siivonnut” anodisoinnin pois. Jälki osin aika karua. Sitten stemmin toisesta reunasta on murtunut pieni pala pois. En osaa arvioida onko tuo kuinka paha: itselläni ollut ajossa, eikä ole lähtenyt murtumaan. Tämäkin siis edellisten omistajien jäljiltä. Olen ajanut jonkin verran tällä niin, että on ollut 25.4 mm stonga ilman shimmiä kiinni ja sitten kaljatölkkishimmin kanssa. Tämä oma lisäni tähän artefatkiin. Alla tarkempi kuva.

AMA täällä!

[s]Tule julkeasti koeajamaan Roihuvuoressa!

Postitus ostajan laskuun, mutta minusta olisi kivempi, jos joku noutaa tämän, omin silmin tarkastaa & hyväksyy ja ajaa tyytyväisenä auringonlaskuun.

edit:
Niin joo: YV tai 045 630 1938 (SOITA HETI!)[/s]

edit 2:
Tämä meni kiertoon: kovaa ajoa ja täysii!

NOOOOOO!!!
Carlos on kuumin.

Tälle sit paljon rakkautta.

Onpas kivan näköinen polkupyörä myynnissä.

tutam - 18:30, 8.5.2015 » - kiekot: Novatecin navat ja minulle tuntemattomat kehät (NKOTB kasasi)
Jaa, tota. Saattoivat olla Rodin Stylukset. Näyttääkö profiili tutulta?

http://media.cycling.rodi.pt//multimedia/fotos/100/0003C718DCFED2.jpg

Tää on hieno ja oikee kokokin. en vaan millään pysty perustelemaan itselle (tai vielä vähemmän hallitukselle) tän ostoa joten tulin vaan nostamaan. GLWS

Ostakaa tää ettei mun tarvi. Ihana.

Vielä on Carlosta jäljellä!

Oih, miksei ihana Carlos ole kookkaampi :frowning:

Jos carlos menee palasiksi niin runko saattaisi ehkäpä kiinnostaa.

Kokeillaan vielä, jos menisi kaupaksi.

(Mun mielestä hintapyyntö ei ole kohtuuton.)

Hinta on kyllä aivan kohdallaan.

lotolla menis

…eikö joku just ettiny klassisempaa ratamankelia jossain tobassa? täsä ois tyylikästä ja edullisesti.

nätti tsygä

itellä kesti keskimäärin 6-12kk myydä kompliitit vintageratapyörät samalla hinnalla foorumilla (ilman apuja)

eli kyl ne menee lopult

Lotto.