Myyty: Sebu v1 koko 56 (hki)

Mainio yleispyörä, mut halusin vaihteet ja levarit, jotta vois käyttää monipuolisemmin ja fiksejä on ihan mukavasti kuitenkin. Syö hyvin 35mm kumesta ja lokareiden kanssa menee 32mm. Käytön jälkiä löytyy, mutta kaikki toimii. Tää on ollut ajossa 183cm pitkällä, mutta tuolla 90mm stemillä on mulle liian lyhyt. Mutulla heittäisin kuljettajan preferensseistä riippuen istuvan noin 180cm pitkälle nykysetupilla.

Runko: Pelago San Sebastian V1 (crimpattu syömään 144 bcd ratakampia. todennettu kestävän ajoa)
Haarukka: San Sebastian orkkis.
Satulatolpan kiristin: Surly
Kiekot: Miche Primato (Fix/0)x Open Pro X Revot kirkkaana
Jarrut: Tektron mustat, en muista tarkkaa mallia.
Kaffat: Jotkut kahden sormen
Tanko: matalanousuinen riseri, random tupit
Stemi: käsittääksenifake 3T 90mm.
Kammet: Random 144bcd ratakammet
Keskiö: Shimano UN-54?
Eturatas: Campagnolo 42t
Ketju KMC 610hx (uusi)
Takaratas: Shimpan (16t) tää naksuu vähän ajossa + dictan vapari (17t) + Dura Ace 16t fiksiratas.
Satula: En muista merkkiä tai mallia, tullut kompliitin mukana mulle
Tolppa: On One
Ohjainlaakeri: FSA
Polkimet: Wellgo flätit (toisen polkimen laakerit taitaa olla vähän kärsineet)

Mukaan voidaan myös kattoa mahdollisesti Minouran Gamoh Porteur rackia, jos vaan kykenen luopumaan siitä vieläkään… Näyttää siis tältä:

Geo kuvan kohdasta sebu 56 :wink:

Hintaa setillä voisi olla 500€ MYYTY. Vaihdossa voidaan ottaa Alfine 8/11-vaihteinen takakiekko tai sram 1x11 voimansiirtoa. Lokarit ja pullotelineen nappaan kuvan buildista pois ennen luovutusta. Pari lisäkuvaa löytyy mun flickristä.

Yhteydet pmllä! pyörä Munkassa. Matkahuollottaa voin, jos tälle ei löydy paikallista ottajaa muutamassa päivässä.

Olispa myynnissä kuvanmukaisilla osilla :l Vaikka hinta oliskin eri.

tää ois taas kaupan

Oispa rahaa… Kiinnostaa kovasti