MYYTY: Samson NJS runkosetti

[s]Täsä ois Samsonin NJS runkosetti joka jäänyt nurkkaan uusien runkojen saavuttua hoitoon. Mukana ja hintaan kuuluen tulee myös ohjainlaakeri ja keskiö.
Runko on vuosimallia 2009. Ei ruostetta, ei dentsejä, maalissa naarmuja ainoastaan.
Talvi, Kevät, Kesä on paras aika ostaa ratapyörä.

https://c1.staticflickr.com/5/4548/37871215774_a7c0a14578_b.jpg

Seat tube: 52cm c-t
Top tube: 53,5cm c-c
Keskiö: Sugino 75 (njs)
Ohjainlaakeri: Hatta Swan Super Deluxe (njs)
Satularööri: 27,2mm
Akseliväli takana: 110mm
Eteen menee normi 100mm/9mm akseli, testattu
.

Hintapyyntö: 500€ 450€ 400€ 350€ 300€ 250€ 200€

Saa myös tehä tarjouksia. Saa noutaa Turusta, tai kulkee mun mukana keskustan alueelle. Postitus onnistuu myös sit muualle Suomeen. Pistä priva tai laita viestiä o4oo240799

^

^

Bonk

Ylös ja hinta alas 450€!

^

Ostakke.

Ostakke ny

Ostakke ny

noniin

Lähtiskö njs nyt sit jo kutakuinkin kohtuulliseen 300€ hintaan

Nyt on kyllä halvalla, tulisin samoin tein hakee jos ei ois niin hemmetin snadi. Ostakaa pienet ihmiset!

Sande - 17:10, 23.4.2018 » Nyt on kyllä halvalla, tulisin samoin tein hakee jos ei ois niin hemmetin snadi. Ostakaa pienet ihmiset!
Tämä herra tietää totuuden. Ostakaa!

Punp

Tällä rungolla on ajanut ihan oikea japanilainen ihminen tosi kovaa vauhtia ja sehän se vasta on jotakin ja mitä vielä: sinä voit olla seuraava oikea ihminen joka ajaa kovaa tällä, eikä ole edes kallis. JEAH. Bump.

Noniin 250€

Etyks - 4:47, 1.6.2018 » Tällä rungolla on ajanut ihan oikea japanilainen ihminen tosi kovaa vauhtia ja sehän se vasta on jotakin ja mitä vielä: sinä voit olla seuraava oikea ihminen joka ajaa kovaa tällä, eikä ole edes kallis. JEAH. Bump.
Mä en ole koskaan ollut NJS-jengiä, mutta tuo kilpailuhistoria viehättää minua kyllä. Joskin jos tällaisen joskus hankkisin, se menisi varmaan seinälle koristeeksi.
vasaraasialainen - 11:55, 6.6.2018 »
Etyks - 4:47, 1.6.2018 » Tällä rungolla on ajanut ihan oikea japanilainen ihminen tosi kovaa vauhtia ja sehän se vasta on jotakin ja mitä vielä: sinä voit olla seuraava oikea ihminen joka ajaa kovaa tällä, eikä ole edes kallis. JEAH. Bump.
Mä en ole koskaan ollut NJS-jengiä, mutta tuo kilpailuhistoria viehättää minua kyllä. Joskin jos tällaisen joskus hankkisin, se menisi varmaan seinälle koristeeksi.
Ton oli tarkotus olla sellanen ostos-tv-väkinäinen epäonnistunut myyntipuhe. Mut juu onhan se keirin japanissa ihan ok hienoa ja eritoten hienoja on nämä rungot/seinäkoristeet mitä ne sielä käyttää.

Noniin 200€!

Foorumin arvostus laatukäsityöyä kohtaan on järkyttävän matala. Taitaa ihmiset unohtaa että nämä on ihan käsin juoteltuja kovaan kisakäyttöön, eikä mitään liukuhihnatuotteita.

Kai tähänkin pitäis juottaa levaripaikat ja pullotelineet niin johan kävis kauppa. Vttu mastonilla mustaks.