Myyty:Pursuitti 220e

Kaikkea ei mahdu säilyttämään vaikka kuinka huvittaisi.

Eli myydään Sloveeni (yugoslavian aikainen) ROG funny bike/pursuit.
Muutostyöt Suomalaista käsityötä.

Sopii esimerkiksi kylän komeimmaksi Baaripyöräksi tai ihan vaikka “oikeaan” käyttöön.

Rengastus: takana 28" aeropinnavanne ja edessä 24". Rungon asento säilyy vielä
kohtuu järkevänä jos paikalle haluaa vaihtaa 26" keulan normaalilla stemmillä.
Keulan taakse pystyy virittelemään halutessaan jarrun.

Rungon koko sopii varmasti parhaiten noin 175- 185cm kuskille.

Mukaan saa kaksi eri ohjaustankoa, BMX’n ja aero bullhornin.

Pyörää voi tulla ihmettelemään Hellsingin Kallioon.

Hp. 220e


Pyörän evoluutio tarina täällä.

Yhteys PM.

-Olli

Lotto kiinnostaa.

Matu - 14:04, 3.3.2011 » Lotto kiinnostaa.
hjuva idis

Eiköhän joku tuosta sen 220 euroa maksa. Aika harvinaista herkkua tarjolla.

lottoa kehiin!

Tunkekaa ne lottovinkunanne sinne, mihin aurinko ei paista. Jos ei ole rahaa, niin opetelkaa säästämään.

Edit: Voiks maksaa lounareilla?

Come on asb! Seppien seppä itse ehdottaa baaripyöräksi, ja #yksivaihteellakin jo todettu vitsipyöräksi. Yksivaihteen oma lottokauppa sopis tähän kuin pakomatka Muammar Gaddafille.

montakos onnistunutta lottoa täällä on käyty?

220 euroa on halpa mielestäni jo pelkästä rungosta

rokpete en tiedä niistä, kun ei oo aiemmat skabat kiinnostanu. hinta on täysin naurettavan halpa ja hävettää koko yhteisön puolesta ettei kukaan oo pyörää jo hakenu.

Miksei tästä voisi järjestää lottoa jos mielenkiintoa tuntuu olevan riittävästi ja jos Olli siihen itse jaksaa ryhtyä?

Vaikka rakkautta ja työtunteja runkoon on varmasti uponnut loputtomasti, sen rahallisesta ja toisaalta funktionaalisesta arvosta voi olla useampaakin mieltä, kun ottaa huomioon että kyseessä on käsittääkseni ensisijaisesti kuitenkin jonkinasteinen prototyyppi ja/tai kokeilu.

Matu - 15:30, 3.3.2011 » rokpete en tiedä niistä, kun ei oo aiemmat skabat kiinnostanu. hinta on täysin naurettavan halpa ja hävettää koko yhteisön puolesta ettei kukaan oo pyörää jo hakenu.
Jos toi kerta kiinnostaa sua, on halpa hinta sekä hävettää ettei kukaan ole ostanut tuota vielä. Niin silloinhan voinet itse tilanteen korjata ja lunastaa siitä pyörän halvalla.

Ihan sama lototaanko tätä vai ei, mutta on ihan vitun nihkeää tulla mankumaan lottoa jonkun muun myyntitopicciin alle tunti 20 minuuttia myynti-ilmon postauksen jälkeen. Toinen juttu ehkä sitten, jos fillari jää odottamaan myydyksi tulemista kuukausitolkulla. Jos tästä lottoruinaamisesta tulee yksivaihdetrendi, niin hyppään sillalt.

Tässä on sen verran matkailua meidän perheellä tiedossa, että ei veny tohon tässä kassakriisissä.

Pidättele hevosiasi Antti! Olisi aika retardia ehdotella lottoa jo myytyihin pyöriin, ja olin/olen varma, että joku ton suoraan ostaa. Helpompi olis vaihtaa heti alussa myyntitapaa.

Jee, lottoa ei ole luvassa. Pyörä on varattu koeajoon.

Jos olisin asettanut hinnan tämän kohdalla työtuntien perusteella, se olisi ollut tähtitieteellinen.

Pyörä ei todellakaan ole mikään hipo/huippu viimeistelty, eikä se ole kokoelma
laadukkaimpia osia, mutta aivan käyttökelpoinen kulkupeli ja asetin hinnan sen
mukaan. Vaikka hinta omalle työlle jää aivan nolliin myy tämän mielummin
sopuhintaan jollekkin käyttöön kuin pistän pätkiksi ja roskalavalle.

-Olli

^no huh, nyt ei tartte matunkaan enää hävetä koko foorumin puolesta!

Vielä myynnissä?

toivottavasti ei, kuumottelee mut ei kyl neljäää pyörää voi mitenkään perustella itelle.

Viikonloppuun asti varattuna. Ilmoitan jos tilanne jostain syystä vielä muuttuu.

-Olli