Myyty: Pieni fixi/sinkula tt52cm, st48cm

Kongan orbean läpiastuttavasta naisten rungosta modaama runko. Efektiivinen vaakaputki 52cm ja satulaputki center to top 48cm. Itse olen 169cm pitkä ja olen pitänyt tätä talvikrossarina ja tällä hetkellä on toiminut 155cm tyttöystävän pyöränä. Haarukka perus teräshaarukka, muistaakseni on onen mallistosta ja ohjainlaakerina joku pro:n perus laakeri. Kannutettu pinkiksi ja sieltä täältä irronnut chippejä.
Kiekkoina novatechin navat, cnc kevyet alukehät ja revot pinnoina messinkinippeleillä. Kevyttä, mutta on kestänyt omassa ajossa täysin suorana. Voin nämä vielä rihtailla ennen myyntiä. Laakerit tuntu navoissa olevan vielä ihan ok.
Tolppana joku no name perus tolppa, stemminä foxcompin 65mm ja tankona jostain konasta nyppästy riseri. Satulaksi on ritcheyn perus satula. (kuvissa eri satula)
Kampina on onen ratakammet ht2 tyyppisellä laakerilla. Nyt kiinni campan 42 eturatas ja takana 18 halppis sinkularatas ja 19 kiinteä. Mukaan löytyy on onen alkuperäinen 48 ratas, ketjuna PC1. Jarruina jotkut long reach jarrut ja kahvoina perus shimanot.

Voidaan myydä osina jos rungolle löytyy ostaja. Muuten kompliittina.

Koko hela hoito 200€
Runko, haarukka, laakeri ja tolppa 100€
Pyörä Vantaalla ja postilla saadaan kauemmaksikin. Yhteydet yv:llä

Pyörän kysyntä on yllättänyt minut täysin ja ainakin jo neljä kyselyä on pyörästä tullut. Tällä hetkellä siis näyttää vahvasti siltä että pyörä menee jollekkin heistä kaupaksi.

Oliko Biciolli kärjessä?

Katselin tuota itsekin, mutta passailin

No jos kammet kuuluu kauppaan niin ei kyl ihme jos 200€ on kysyjiä

Erinomainen esimerkki siitä miten tavara vaihtaa omistajaa nopeasti.

WTF 200 euroa. Asiallista menoa, 5/5.