MYYTY: Peugeot First Race 1000

MYYTY
[s][s]Myydään otsikonmukainen maantiepyörä. Ostin pyörän käytettynä reilu kaksi vuotta sitten, olen ajanut sillä noin 2000 km. Pyörän aiemmasta historiasta minulla ei ole tietoa. Myyn pyörän, koska olen jo kaksi takavaihtajaa hajottanut eikä minua kiinnosta alkaa vääntää pyörästä fiksipyörää. Eikä rassata vaihteidenkaan kanssa.
Mitat:

• yläputki: 57 cm,
  • satulaputki: 55 cm ja sitten vielä
  • set back: Etäisyys keskiön läpi piirretyn pystysuoran janan ja TT:n leikkauspisteestä vaakasuoraan satulaputken keskelle: 17 cm.
  • Mitat humanistin mittaamia, eli kaiketi aivan oikean suuntaisia.

Tällä hetkellä pyörä on yksivaihteinen seksikkään jalkajarrun kera. Edessä on kaksi hammasratasta. Mukaan kauppaan satula, ketju, tanko ja lukkopolkimet, pulloteline, vanteet ja 32-milliset renkaat. Eli ihan ajokuntoinen pyörä. Kaupan päälle saa 4 tölkkiä Pirkka olutta, jos hakee pyörän pois torstai 16.12. mennessä!

Pyörä on hyväkuntoinen, muutamasta kohdasta maali kulunut, ei suurempia jälkiä. Kovin hevillä en tätä lähettele, noutajat siis etusijalla. Voin ehkä toimittaa pyörän jonnekin 50 säteelle Oulusta.

Hintaa on vähän hankala määritellä. Sanotaan vaikka 145 euroa/tarjous + mahdolliset lähetyskustannukset. Pyörää saa käydä katsomassa.[/s]

Ostan. PM

Pyörä varattu alkuviikon.