MYYTY:Park tool

Kuka tunnustaa ostaneensa? :smiley:

http://gooby.naurunappula.com/screen/ac/fe/acfe3636d81090d7/0/838457.jpg

“Myyty”

mikkes - 16:19, 14.1.2014 » "Myyty"
"Näin säilytän osan kunniastani" (yeah right).

tai joku näki kylttiyksilössä kulttistatuspotentiaalin

se on yrittäny aikasemminki

Kuin vuosikertaviini, hinta noussu.
Raree

ja bonuksena nyt vielä saanu YVllä “arvostusta”

mahtaa olla onnellinen ostaja

Dibs jos nykynen ostaja peruu kaupat!

dras - 20:28, 14.1.2014 » Tämä [s]oli[/s] on kyllä hieno topic :D

Oivoi.

jep,tais tulla kärpäsestä härkänen,mut joo…yritäppä myydä jotain hinnalla jotain,sit…joku älykääpiö laittaa linkin jossa on myymäsi tavara halvemmalla,WTF!

joo se on kyllä rankkaa, tiedonvälitys pitäis kieltää ja myyjälle oikeus pakottaa joku kauppoihin ihan sama kuinka älyttömiä tavarasta pyydetään.

voimia.

http://static.comicvine.com/uploads/original/10/102304/2335781-obamamad.jpg

Noiden linkkien ilmestymisen voi estää hyvin tehokkaasti myymällä tuotteen ns. käypään hintaan.
Tai kaupittelemalla tuotetta jossain missä ilmoituksia ei voi kommentoida, tori.fi tms.

Ei kannata ottaa itseensä, vaan opiksi.

Fixrami - 14:44, 15.1.2014 » jep,tais tulla kärpäsestä härkänen,mut joo...yritäppä myydä jotain hinnalla jotain,sit...joku älykääpiö laittaa linkin jossa on myymäsi tavara halvemmalla,WTF!
käyttäjä fobba+älykääpiö=does not compute

Ryhdisty Rami nyt vittu.

netspider - 14:51, 15.1.2014 » Noiden linkkien ilmestymisen voi estää hyvin tehokkaasti myymällä tuotteen ns. käypään hintaan. Tai kaupittelemalla tuotetta jossain missä ilmoituksia ei voi kommentoida, tori.fi tms. Ei kannata ottaa itseensä, vaan opiksi.
+1 Jos yritetään pumpata tuotteesta merkittävää ylihintaa, totta helvetissä siitä älähdetään. Jos myyjän vastaus on tuollaiseen vittuilua, en yhtään ihmettele et foorumilla alkaa paskamyrsky.

tyypit hei rauhaa. ja rakkautta. ja persnettoa. eikös se oo täällä homman nimi.

Ei se oo tyhmä joka pyytää.

Vaan se joka suuttuu, jos huomautetaan, et pyytää tuplahintaa…

Tää on kuitenkin loppuviimein keskustelufoorumi ja jonkinlainen yhteisö, ei puhtaasti myyntipalsta. Täällä ehkä joku “välittää” toisesta sen verran, että ampuu räikeimmät kusetusyritykset alas yhteisen edun nimissä. Oon mäki joskus myyny asioita kovempaan hintaan, kuin mitä niistä itse olen maksanut, mutta silloin oon myynyt asiat Tori.fi, Huuto.net, Fillaritori tms kasvoton kusetusfoorumi, jossa voi nyhtää anonyymisti hölmöiltä ylimääräistä rahaa pois. Täällä pyrin myymään asioita sopuhintaan, ja jos joku osoittaa hinnan olevan räikeästi yläkanttiin lasken hintaa enkä vedä narttuhepuleita. Pysyy sellanen vähän parempi henki yllä foorumilla.

Vai onko joku käynyt tori.fi:n saunaillassa tai pikkujouluissa?