Myyty: Nitto tolppa + stem HKI/Espoo

20140804_154048
Runko 90€ Paljas alumiini, jonka päälle vedetty sävytetty lakka. Lakkapinta huonossa kondiksessa, lähtee helposti pois.

Runko ostettu, möin ihan tuolla 90 eurolla :wink:

Nitto S-83 tolppa. 350mm, 27,2mm Kevyt alumiinitolpaksi, kirkas ja erittäin pätevä tolppa. Kondis todella hyvä, ei skraaduja tms, ollut ajossa kuukauden verran.
50€

Stemmin, Nitto Ui21-EX, 1 1/8"/31,8mm clamppi. Kirkas, 110mm ja ehkäpä n. +/-6 astetta. Kevyt, jäykkä ja tyylikäs. 30€

[s]Edellämainitut kamat yhteensä 70€

Nämä vapautuvat kunhan saan mun full customin, eli myöhemmin syksyllä. Dibsit saa heittää, ja vaikka lunastaa kamaa ennakkoon jos haluaa.

Pm/O4O-83-2I-97I[/s]

Up, runkosettiin alea, ja nittoa

Lisäale

siis 90 euroa dolan pre cursan rungosta?
nyt joku vois oikeesti ostaa tän pois. vaikka läpällä.

poolorungoks esim istuis helvetin hyvin. ja kadulle ja radalle tietty myös. Aivan älytön hinta/laatu nyt tarjolla.

manuelkala - 15:26, 11.9.2014 » siis 90 euroa dolan pre cursan rungosta? nyt joku vois oikeesti ostaa tän pois. vaikka läpällä.
Eiköhän tuo typo ole ja kohta tulee uusi topic hinnan muutoksella=)

oisin ostanut jo kahteen kertaan kaverilta tuon Nitton tolpan mutta eipä tuntunut kiinnostavan myydä. Nyt tarjoamani viiskybää pyynti ja “Nämä vapautuvat kunhan saan mun full customin, eli myöhemmin syksyllä.” Ihme kaveri=) Ei mulla muuta…ostakaa pois vaan.

Oisko tää sellainen, että kun on maksamassa 90 euroa, niin tulee PM että “toinen nimimerkki on tarjonnut jo 100, haluutko korottaa?”

Lopuksi runko on myyty Afrikkaan varaosiksi paikallisiin Mitsubisheihin.

Eli vielä ei ookkaan mitää myynnissä? selevä

No mut siinä vaiheessa kun on jotain myynnissä, on todennäköisesti hinta laskenut vielä tästäkin.

Mitä lisäalea tässä on?
Alkuun runkoSETTI kaupan reilu 200,-
Sit pudotettiin hinta 170,-
Nyt keula pois ja pelkkä runko 90,-

Ei siin, halpahan tää on.
Mut kaupankäynti näil hinnoilla ja “saat sit ku saan sitä sun tätä” onnee ja menestystä.
edit: ei siinä, nää tuskin kerkee vapautuu ikinä kun ennenkuin mielec on kotiutunu, on keretty vaihtaa jo halujen kohteita pari kertaa.

Juuh elikkäs :smiley:

futuurikauppaa. Nykyaikana tosin kaikki pitää saada nyt eli ei varmaan oikein toimi.

Tämä siis nyt meni, ihme sössötystä porukalta. Mä myyn millä myyn. Kyllä toi 90 runko vois olla aika monelle nyypälle hyvä, jotka ostaa siihen fauberiin adapterin, tai uuden ranskiskeskiön ruosteiseen pösön retkirunkoon…

Hienoa, hyvin teit.