MYYTY: Nishiki Arrow Speed 60cm

Myydään just kova pyörä! Tästä Miehen Kokoinen talvikommuutteri turvallisella cyclocross-jarrulla. Eli ei myydä hiirille!!!

Rakennettu alunperin takaraivossa ajatus poolon pelaamisesta. Sen vuoksi lyhentämätön kaulaputki ja jarru vasenkätisen pelaajan kannalta optimaalisesti sillä toisella puolella. Pelattu viisi peliä (3 voittoa - 2 tappiota). Yritä ite pelata pooloa jos asut Sipoossa! Voin kertoa, että yksinäistä on. Tämä pyörä kuuluu kaupunkiin. Kuvittelepa itsesi liirailemassa tällä Linnunlaulua alas tai suorittamassa turvallisia äkkipysähdyksiä tehokkaalla levyjarrulla vaikkapa Topeliuksenkadulla. Kyllä. Jes. Toimii.

Kehät perus pomminvarmat hyvin kasatut Weinmanit, jossa muistot niiltä ajoilta kun jengi vielä fiksutteli ilman kunnon jarruja. Tämä lisää katu-uskottavuutta. Vaikka olisit täys-noob, niin robaa taluttaessa jengi kyllä kattoo, että tolla jäbällä on vähän HISTORIAA. Niinku way back vannejarru ajoilta.

Kammet jotain peruskamaa, mustat kuitenkin. Aidot HoldFast sträpit, eikä mitkään kotimaiset kopiot. Ehjät ja toimii. Muutenkin koko fixybaikki on hyvässä kunnossa ja erittäin soiva peli. Erikoistoiminnoista voisi mainita kaulan läpi vedetyn jarruletkun, joka mahdollistaa mm. tangonkieputukset ja muut humpuukitemput.

Jos just sun mielestä noi valkoiset etupanput on vitun rumat, niin voit vaihtaa helposti, sillä nopean ja vähän tinkaavan ostajan etuna mukaan tulee tän fiketsun orkkiskeula, joka on punainen ja hot as hell.

Tää vaan toimii. Osta pois. En myis ellen asuis Sipoossa. Tästä huolimatta seuraa tiedotus: KOEAJOT PASILASSA, eli cityn betonisykkeessä.

*** MYYTY ***

Miehet, soitelkaa: 040 833 4757


ps. tykitellään

eki foorumilla → rasti seinään!

hyvä pyörä kyllä!

Adventti lähestyy, ostaa pyörän. Profit.

Myydään Nishiki Arrow Speed 61cm, toptube 59cm. Eli vanhanliiton mittojen mukainen mukava peli, joka ei ole liian pitkä. Kiekot lähes uudenveroiset, ajettu noin 100km. Renkaina Schwalbe Kojakit, ehjät ja pintaa jäljellä. Suginon kammet 175mm. Nämä on paljon ajetut ja sen näköiset, mutta toimii kyllä hyvin.


MYYTY

Eikä siinäkään vielä kaikki! Shitbrown Steamroller 59cm runko ja keula tulossa ulos kaapista. Ehkä sinulle? Päivittelen siitäkin noita fotoloisia jossain vaiheessa. Rolleri varattu/myyty.

Dear Eki, pakk kysyä: kuinka pitkä mies Sinä olet?

Parahain Monarkki, tervehdys!

Minä olen 186 cm pitkä miehen alku, komeaksikin kehuttu (edesmenneen mummoni toimesta vuonna 1992 kun rippikuvani näki).
Toki minulla on suhteellisen pitkät jalat yläkroppaan nähden. Pyöräilyssä jalat ovat merkittävässä roolissa joten siinäpä seikka, joka kannattaa ottaa huomioon! Minulle siis sopii paremmin tuollainen korkean puoleinen ja ei niin pitkä runko. Silti en arvioisi omaa ruumiinrakennettani gasellimaiseksi. Enemmän tulee mieleen vesipuhveli, jolla on pitkät jalat, eli ylipainoinen sirahvi ilman kaulaa.

Toivottavasti tämä auttoi Sinua tekemään ostopäätöksen ja antamaan rahasi minulle.

Parahin terveisin,

Dear Eki

jos olisit kauris, olisit Deer Eki.

^^Voih, olen sinua 3-4 senttiä lyhyempi mutta täysin päinvastoin, todell lyhyet jalat ja pitkä selkä. Ei siis tullut kauppoja nyt :frowning: Sen sijaan voisin iloliemin antaa rahani sinulle tuosta passelin oloisesta keulasta levyjarruineen päivineen.

Nimim. uinuva sammal