Myyty: Neuvostorautaa - Record - Ratapyörä

Myyty Record merkkinen ratapyörä.
Runko on suora ja siinä ei ole lommoja.

-Rungon mitat c-c: pysty 55cm ja vaaka 56cm.
-Takahaarukka on 110mm.
Nouto Tallinnasta, päiväristeilyt on halpoja ja Tallinna kulttuuripääkaupunki. Näyttö vanhassakaupungissa, toimitan tarvittaessa pyörän terminaaleille. Kiekot toiseen käteen ja runko toiseen niin laivayhtiöt eivät velota pyörä kuljettamisesta mitään, näin mä olen itse liikutellut mun pyöriä lukuisia kertoja. Tunnolliset matkustajat voivat sen 5e maksaa (Tallink ja Viikkari). Lindaline taitaa ottaa sen 15e, mutta se ei taida vielä kulkea muutenkaan.

Hintaa laitetaan 200e 150e.

http://img233.imageshack.us/img233/5335/img2262dl.jpg

Onko kiekot ns. 27" (ja ovatko tuubit)? Tiedätkö millaset kierteet keskiössä/rahiseeko se tai ohjainlaakeri? Onko putket suoria tai klommoilla?

Perverssillä tavalla pidän tästä.

Ei siinä mitään perverssiä ole, se on ihan vitun hieno pyörä. Mä ihan tosissani mietin ostavani ton pois jos siinä ei ole mitään ylettömän työläästi korjattavia vikoja.

^komppaan. Todella hieno.

Kumpi kerkeää ensin lautalle? ;D

Nopein pm sai vastauksen, toka nopein (tudetski) saa (kunhan kerkee) pm:ää toisesta pyörästä.

En saanut siistiä fillaria / ei ole taas yhtä projektia lisää nurkissa. Tää on nyt sitä BI-WINNINGIÄ.

Hitto kun meni, ostaisin heti.

Ostajalle tiedoksi, että bReAKleZZ-ajelu kannattaa ottaa iisisti: Omassa yksilössä peräpää ja eturatas olivat sen verran letkua tekoa, että skiddaillessa tunsi miten vekotin ja voimansiirron isoin ratas notkuivat. Jossain vaiheessa kuului sit PING kun ketjut pomppasivat aika yllättäen.