Myyty: Nelson Pista, koko 57 (Helsinki) (myös vaihto Steamrolleriin)

Vaihto koon 56 Steamrolleriin (runkosetti haarukoineen) kiinnostaa, mutta rahallakin tämän saa.

Rungon ja etuhaarukan lisäksi mukaan tulee satulatolpan panta ja ohjainlaakeri ilman top capia. Kuvia rungosta ja kasatusta pyörästä täällä. Vuoden aikana runkoon on epäilemättä tullut lisää naarmuja u-lukosta ja pyörätelineistä, mutta kaikki se on vain kosmeettista. Itse olen ajanut tällä pääsääntöisesti työmatka-ajoa.

Hinta 200 euroa
Tarkempi geometria valmistajan sivuilla (kts. toiseksi alimmaista riviä, 57 cm seat tube)

Koska käytettyä tavaraa on kivempi myydä naamatusten, ovat Helsingistä hakemaan kykenevät etusijalla. Eli ensisijaisesti nouto Arabianrannasta.

Yhteydenotot mieluiten YV:llä tai sähköpostilla.

Edit: Myyty. Ei tainnut kulua minuuttiakaan. Menikö taas liian halvalla :wink:

Veikkaan 7 minuuttia

up

7 ttaitaa olla yläkanttiin

Jumalauta!

jumalauta 200€ nilssonista.

oli halpa

EIIIH! :frowning:

Halvalla pantiin Nelsoni kiertoon. Onnea ostajalle :slight_smile:

FF - 17:18, 31.7.2013 » jumalauta 200€ nilssonista. oli halpa
tää

Nää menee kyl yhtä nopeesti ku tulee myyntii. Onneks oli liian iso ni ei harmita…

Certi - 17:22, 31.7.2013 » Halvalla pantiin Nelsoni kiertoon. Onnea ostajalle :)
[Ymmärretään](http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/011/767/35nksf.jpg). Muistelin maksaneeni tästä itse 180 euroa, mutta saattoi kyllä olla 280 rahaakin tai jotain siltä väliltä. Onneksi sitä ei enää ei pysty tarkistamaan. Hyvä kilohinta tämä kuitenkin on.. Ottakoot muut opiksi.

VITTU

mitäs v- piip, olisin ostanu heti. ja ajanut täysii

Mietin kans et näähän maksaa uutena vain vähän päälle tuon myyntihinnan, mut onko tästä tulossa joku tulevaisuuden cannondaletrackmainen rarehehjuum ja käytettyjen hinnat vaan kasvais. Varsinkin jos on tussattu eli ajohistoria näkyy.

^olin juuri kirjoittamassa samaa. välillä tuntuu siltä, että kulttimainetta oikein tekemällä tehdään.

toisaalta hinta uutena tuntuu olevan yleisesti ottaen alakanttiin, ja jos saatavuus on rajattua, niin ymmärrän kyllä osittain myös fiilistelyn.

Mä maksan Nelsonista ilomielin enemmänkin. Jossain vaiheessa sitten.

sössönnssöö

oisit laittanu 400€ hinnaksi :slight_smile:

hymiö lisätty

Ei kaikesta tarttee aina saada maksimia.

Kysyntä ja tarjonta kohtasivat ja maanantaina on (olisi) joka tapauksessa mentävä töihin haaveilemaan vielä suuremmista rikkauksista.

Olisiko jatkojen paikka “Mitä tästä kannattaa maksaa”-ketjussa?

Instaedit: Runko vaihtoi omistajaa, joten joku voi nyt myydä minulle rollerin edullisesti. Vaikka kännissä ja läpällä.

makko - 17:31, 31.7.2013 »
tää Nää menee kyl yhtä nopeesti ku tulee myyntii. Onneks oli liian iso ni ei harmita..
En halua hieroa suolaa haavoihin, mutta toihan on keskiön keskeltä vaakaputken ylälaitaan sen 54 korkea tota.. Tai no, voihan se olla liian pitkäkin tietty.