MYYTY: Necromancer Pugsley 20"

[s]Jostain syystä tän laittaminen myyntiin ei satuta läheskään yhtä paljon kuin Tricrossin myyminen.

Elikkäs annihilabike would go. Aivan hyvä ja hauska pyörä, mutta kun mulla on Beargrease vaihteilla ja Unit vaihteitta, niin tuo on jäänyt turhan vähälle käytölle :frowning: Tuolla setupilla fillari sopinee parhaiten…mitä mä sanoisin, 180-185 -senttiselle henkilölle? Ite ajelin tolla sentin pidemmällä stemmillä ja setback-tolpalla.

Runkosetti: Alunperinhän tää oli vuoden 2011 “snowblind” runkosetti, mutta mokoma murtui (tais olla vuosimallin tyyppivika) joten huhtikuussa 2013 runko meni takuuseen, ja nyt runko on Necromancer Black. Samaan syssyyn sain myös keulan, jossa on sellainen jippo, että tavallisesta Necro-runkosetistä poiketen se on offset-versio. Tästä löytyypi kaikki kuitit, ja runkosetti on hyväkuntoinen - muutama naarmu toki löytyy, mutta tällä ei oo juurikaan metsässä möyritty tai kaatuiltu. Ohjainlaakeri on Cane Creek 40 ja tolpan kiristin Surly.

Kiekot: Etukiekko on Rolling Darryl / DT Comp / Hope Pro Evo 2. Foxcompissa on kasattu, eli hyvin (jos minä mistään mitään tiedän) ja hyväkuntoinen. Vannenauha on syvänpunainen ja omatekoinen. Paikallaan kiekko pysyy Halon kuusiokoloakselilla. Takakiekko on RD / DT Champ / Surly New Hub (Ultra New sisuskaluilla). Tää on nähnyt enemmän toimintaa kuin etunen, joka kyllä näkyy siinä että siinä on jonkun verran naarmuja eikä se oo ihan luotisuora, mutta eipä tuota ajossa huomaa. Syvänpunaiset vannenauhat on omaa tekoa. Kumit on 120tpi Knardit, joilla ajettu kenties 1500 kilometriä. Huom: stealth-päissäni hinkkasin tekstit kumeista pois asetonilla. Yhessä kumissa näyttäis vähän metallilangat pilkottavan kyljestä kun olin vähän turhan innokas hinkkaamaan. En tosin usko sen vaikuttavan mihinkään mitenkään. Sisurit ovat Onzat.

Ohjaamo: Salsa Pro Moto 3 stemmi, Salsa Rustler Bar 3 (750 mm ja melkein uusi) ja ESI:n Racer’s Egde gripit.

Jarrut: Shimano SLX, virvelitehtaan 160 mm jarrulevyillä. Ostettu männäsyksynä ja toimivat moitteettomasti. Edelleen stealth-päissäni maalasin kahvojen öljysäiliöt mustiksi. Mukaan saapi vielä käyttämättömät jarrupalat.

Istuinosasto: SDG Formula FX satula ja SDG I-beam -tolppa. Kevyehkö ja tukeva kombo.

Voimansiirto: Kammet ovat FSA Alpha Drivet 175 mm ISIS keskiöllä ja Hopen 32T rattaalla. Takaratas on ACS Crossfire (19T), ketjut KMC Z610 ja polkimet NS Bikesin flätit. Ajettu on, mutta no, toimii. Ketjut ja rattaat vaihdettu hiljattain.

Muuta: yllämainitusta poiketen etukumina on nyt Knard ja takana Larry. Hintapyyntö on laskettu sen mukaan, että myyn tuon Knardeilla.

[ninjaedit nips vaihdepalikat]

Jos putkiosat löytyy omasta takaa, niin voin myydä tuon myös ilman niitä (siis runkosetti+kiekot+voimansiirto). Mut sitä ennen en ala tosta palikoita irrottelemaan.

Vielä muuta: kuitit tosiaan löytyy pl. kumit, polkimet, ratas, ketjut ja gripit.

Paino: 13.95 kg - syystä että takana oleva Larry on kuluneenakin järkyttävän ylipainoinen. Knard 250 g vähemmän, jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan

Hoopee:
1100 € (kumit 2x Knard ja 1x Floater)
1000 € (ilman kumeja - jos ollaan rehellisiä niin Big Fat Larryillahan tuo hauskempi on)
840 € (runkosetti + kiekot + voimansiirto + kulahtaneet Larry ja Endo, jos haluaa päästä niillä alkuun)
640 € (runkosetti, johon jää kampisetti ja keskiö kiinni + etukiekko - jos joku nyt sattuis tästä vaihderonkulan haluta rakentaa. geneeriset 135 kasettinavathan ei paljoo maksa, ja robssonilta saa huokeita rimssejä, jos surlyjen hinta ahistaa)

Nouto mieluiten, sillä kaupat on paras tehdä kasvotusten. Kyllähän tuon periaatteessa vois lähettääkin, mutta kallistahan se on.

EDIT: HOH HOIJAA unohdin: pm, tai saa soittaa jos tietää mun numeron. Tietty jos on jotain rakentavaa sanottavaa tai oikeaa asiaa niin ei mua tietenkään haittaa myyntitopsun suolaaminen.

Paska kuva alla, jotain myös ama-langassa, tosin eri setupeilla.
[/s]

Ps. pampulat saa kaupan päälle sikäli kun ne jostain löydän. niin ja samaten myös PEDON MAHAN eli jätesäkeistä laminoidun runkolaukun, joka on tosin saatanan ruma

jollei ne loppuun käytetyt mene mukana, oisin ehkä kiinnostunut, koska DIY-fatbike :wink:

Ja piupali paupali. Jos en mää tolla aja niin en oikein sitä jaksais katsellakaan. Sitäpaitsi pitäis speksata kaikenlaista tai sit vaihtoehtosesti olla kerrankin järkevä ja pärjätä esim. kolmella pyörällä.

1300 € - 10% taitaapi olla 1170 50 €. Jos on palikat omasta takaa ja haluu pelkän runkosetin, voimansiirron ja kiekot, niin, no, tsekkaa alkuperäinen viesti.