MYYTY: Mission Workshop Vandal, lähes käyttämätön

[s]homman nimi on se et tietenkin omaan kärsimättömään tyyliini ilman tarkkaa spekulaatiota tilasin ja sain tos perjantaina Vandaalini mut tajusin et se on mun käyttöön liian iso. Mitä sitä turhia tuskailemaan kuinka paljon paremmin omaan käyttöön Rambler sopis, joten kokeillaan et oisko jollain tarvetta tälle niin voisin suoraan tilata ton pienemmän mallin. Helpompi se näin on ku et lähetän tän englantiin ja ne lähettää mulle pienemmän tilalle.

Eli siis kyseessä on MISSION WORKSHOP | Waterproof Bags & Technical Apparel mustana. Maksoin siit postikuluineen 259e joten mitähän tosta vois pyytää, no 240e haluaisin et se suunilleen kuittais ton Ramblerin kulut. Hirveesti alle ei pysty menemään mut katotaan.

laukku on siis ihan pakasta vedetty, oon ajanu sen kaa pari kertaa yliopistolle ja takas muutama kirja ja läppäri selässä ja ei mitään jälkiä käytöstä missään.

Väri: kokomusta
sijainti: töölö (en postita, toi on sen verran iso et sit jos postitan ni laitan sen suoraan sinne englantiin.

Toinen mahdollisuus on se jos jollain on musta Rambler ja haluaa siirtyä isompaan niin vaihto käy myös.[/s]

myyty! (päivitys 6.11.2010.)

Onko tuo siis liian iso kannettavaksi melkein tyhjänä tuossa kutistetussakin muodossa? Tarvitseekin itse harkita kumman tilaa tarkasti.

riippuu ruumiinrakenteesta. Ne action photot kertoo aika tarkalleen minkä kokonen se on, mut mä oon aika pienikokonen ja en oikeastaan tarvitse noin isoa veskaa niin tulee fiilis et se pienempi toimis paremmin, kun tuntuu silt et tuun käyttää sitä melko lailla puolillaan kokoajan. Voi tulla töölöön speksaamaan jos haluaa.

Tilaa mikenas se pienempi ja sit tuu kattomaan tahotko vaihtaa sen tohon mun :slight_smile:

230

Viikonlopun jälkeen pistän maanantaina postilla englantiin, joten jos on harkinnassa niin ei kannata missata hyvää tilaisuutta!