Myyty: lukkogripit

UUDET Lizard skins logo-lukkotupit:
http://www.evanscycles.com/product_image/image/b15/a62/0f2/27011/product_page/lizard-skins-logo-lock-on-grips.jpg?1227118217

Muuten kuin kuvassa, mutta kokonaan mustat. Myyntiin kun olivat liian pitkät meikän hipster-raiseriin. Hintaa 20 rahaa.

Tavarat vielä ensi viikon loppuun asti kalliossa, sitten matkustaa iloiseen itä-suomeen. Jos hinnat tuntuu kalliilta niin tarjotkaa jotaki. Vaihdossa voin myös ottaa rommia.

Paljonko dropilla leveyttä ja mikä on clamppi? Onko tanko alumiinia kuten kuvasta päätellen vaikuttaisi?

Ei kauaa toi droppi sulla vanhentunu :smiley:

ps. “toi tatuointi vaan oli tossa”

Joo, hiha vaan esiin. Ihan niinku bikesnobnyc:n posteissa.

^^^itellä eio mittanauhaa, mutta edellinen omistaja infos että 42 leveyttä ja clamppi on 25,4. Ja lelumiiniahan tuo on, joo.
E: niin, ja pojat markkinoi tuota chargen tankona, mutta emmä ainakaan niitten valikoimista löytäny tollaasta…et tiiä sit.

Crusty - 0:26, 1.6.2011 » Ei kauaa toi droppi sulla vanhentunu :D ps. "toi tatuointi vaan oli tossa"
no vittuku pitää olla niin läski että dropin kanssa ajaminen muodostui ongelmalliseksi! :D ps. ooks kade mun inkist, mitä tä tä?

Ei sun inkit pärjää mun musteelle:

4 real…

^sä oot kyllä karu äijä…mut eipä enempää OT:tä, koitetaas myydä juttui tääl!

^^ Hahahaha, hitto mitkä leimat Crusty.

Tatuoinnit pillaa ihmisten elämän, miksi niitä pitää ottaa? Tuo kyllä näyttäis Chargen Bowl tangolta, jolla itse ajelen.

höpönassut

visaxxx - 22:23, 1.6.2011 » Tatuoinnit pillaa ihmisten elämän, miksi niitä pitää ottaa? Tuo kyllä näyttäis Chargen Bowl tangolta, jolla itse ajelen.
Huono rölli on huono rölli.

Droppi meni, gripit jälellä!