MYYTY: Lake MX145 -kengät (EU: 45 / US: 11) - HKI

Iltaa,

myynnissä Laken MX145 -kengät. Oikein hyvät talvi- ja välikausikengät. Käytin noita yhden kauden (syksy-talvi), mutta sitten perin ystäväni Shimanon talvikengät, joita olen käyttänyt enemmän, koska no, näyttävät enemmän kengiltä ja vähemmän pyöräilykengiltä. (Ks. Hi5Bikes)

Hinta: 100 e: meni jo

Kokemusta & speksiä:

  • koko: 45 (US: 11); istuvat istelleni erittäin hyvin ja ovat juuri oikean kokoiset. Vertailun vuoksi, minulle menee hyvin Sidin dominatoreista 44, Giron privateerit kokona 43 ja ne Shimanon M91(?) talvisklobot kokona 45 (10.5)
  • vedenpitävyys: nuo Laket ovat nahkaa, tiukkaa puuvillacanvasta ja nilkan ympäriltä jotain neopereeniä. Eivät sellaisenaan pidä vettä, mutta vahattuna kyllä varsin hyvin. Nämä yksilöt olen vahannut Fjällrävenin vahalla. Myös nahkaosat ja siksi ne ovat vähän tummemmat.
  • pohja: korkeat anturat, mikä kiva, sillä kävellessä klossit eivät kolise, eivätkä ole luistimet. Pohja myös mukavan jäykkä, mutta näillä kävelee ihan järkevästi.
  • kunto: käytetty, mutta räikät, vaijerit ja ompeleet kaikki kunnossa.

edit:

  • klossit & ruoste: tästä tuli kyselyä, joten tännekin päivitystä: irroitin klossit ja putsasin vastakappaleet. Klosseissa pintaruostetta, niissä klossin kiinnityslevyissä vähän enemmän. Ruuvit ja vastakappaleen kierteet kunnossa. Klosseja kiinnittäessä olin rasvannut ruuvin kierteet.

Sijainti: Helsinki / Roihuvuori; nouto olisi bäst, mutta voin postittaa ostajan laskuun

YV / 045 630 1938