Myyty: kultaaa

http://lh5.ggpht.com/_deFWVRNgp6A/S6eRA0gCIMI/AAAAAAAAAdk/Sn7EZI1GasA/s720/IMG_7485.JPG

kokonainen 900e. Runkosetti 400e, kultapaketti 600e. Solid gold hit. Lisätietoa https://www.yksivaihde.net/old/3028
Harkitaan myyntiä myös runkosettinä ja kultapakettina. Runkosetti = runko, haarukka, ohjanlaakeri, keskiö ja satulatolppa.
Kultapaketti = kiekot, ratas, lukkorengas, kammet, ketjut, polkimet, häkit, remmit, satula, stemmi, stonga, jarru, jarrukahva, jarruvaijeri, juomapullonteline, juomapullotelineen pultit 4 x.
PM
Mieluiten nouto tai toimitus pääkaupunkiseudulla, lähettäminen ei ole mikään mahdottomuus.

hinnat tsekattu.

FOORUMIPOLIISI/BESSERVISSER ISKEE: JOTTEI JOHDETTAISI N00BEJA HARHAAN NIIN KONASSA ON AINAKIN KUVASSA VETTAN TURBO-KOPIO EIKÄ SUINKAAN AITO SELLE ITALIA TURBO. KIITOS JA ANTEEKSI HÄIRIÖ.

Off topic - lähetin sähköpostia joskus noille on-onen konkkanokille kysyäkseni saako noita pyöriä ilman mauttomia tarroja tai merkintöjä. Ei saa :frowning:

Toi Poacher on kuitenkin mielestäni ainoa hyvännäköinen runkosetti mitä sieltä saa. Onko kyse kameran lumisokeudesta, vai onko runko tosiaan noin “tunkkaisen” värinen luonnossa? En usko.

Lisäksi tuo väriyhdistelmä on juuri se mitä olen itse harkinnut. Vaihda Machinedrumiin? jaa se onkin fiksi.

värit ovat luonnossa kyllä erinäköisiä, en harrasta valokuvausta, en osaa kuvata. sinkelinhän tuosta poacheristä saa, jarrukahvaa odotellessa.

HEI MÄ DIGGAAN TÄSTÄ ETTÄ KAIKKI ON CAPSEILLA. JOS PIDÄN SHIFTIÄ POHJASSA, TULEEKO VIELÄ ISOMPIA KIRJAIMIA?

ÄLÄ OLE HUOLISSASI, MUA EI HAITTAA ETTÄ KUVA VÄÄRISTÄÄ, SELLAISTA ELÄMÄ VÄLILLÄ ON. MUAKI LUULLAAN USEIN PRINSESSA DIANAKSI TUON AVATARIN PERUSTEELLA. JÄTKÄ VARMAAN JOUTUU KUULEE 1-2 BATMAN-LÄPPÄÄ.

mut mä haluun vaan päästä eroon noista yhyyyyyy :, <. mul ei oo oikeesti latexisixpäkkii eikä bätmobilii.

tartten rahaa siihen lepakkoautoon, taannoin maksoi puolisen miltsii.

tähän kuva maria veitolasta yazkan kyydissä

I SEE WHAT YOU DID THERE.

Kona myyty.
Lincolnshire runkosetti 380e, kultapaketti 500e.
Punanen mankeli valkosilla kumeilla 230e
Schwinn 230e.

Maastosinkula ja kultainen ihanuus jäljellä.

kultaa jäljellä